TomTom benoemt Robert Bohemen als CMO

10okt 201709:18
  • Food-en-retail
  • 10553 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws TomTom, a-merk als het gaat om aanbod van navigatietechnologie, heeft Robert Bohemen (foto) aangesteld als Chief Marketing Officer. Robert heeft veel ervaring in het leiden van digitale- en veranderprojecten. Zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomTom’s positie op het gebied van navigatietechnologie. 'Nu is het tijd om onze marketingcapaciteiten te vergroten.'

Harold Goddijn, mede-oprichter en CEO van TomTom: 'We zijn verheugd om Robert toe te voegen aan ons team. In de afgelopen jaren hebben we onze B2B-activiteiten aanzienlijk uitgebreid en hebben we veel momentum. Nu is het tijd om onze marketingcapaciteiten te vergroten en onze boodschap te versterken.'

Bohemen is verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten. Bohemen brengt veel kennis met zich mee over technologie, digital, consumenten- en retail-marketing. Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder andere Vodafone, Agilent Technologies en Hewlett-Packard. Bovendien was hij als CMO van De Bijenkorf verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf. Ook was hij actief als CMO van Blokker Holding.
(PvWK)


Over TomTom

'TomTom moedigt beweging aan. Elke dag zijn miljoenen mensen over de hele wereld afhankelijk van TomTom om slimmere keuzes te maken. Wij ontwerpen en ontwikkelen innovatieve producten die het voor mensen eenvoudig maken om hun doelen te halen. Onder onze op kaarten gebaseerde componenten vallen kaartinhoud, online op kaarten gebaseerde diensten en real-time verkeers- en navigatiesoftware. Onder onze consumentenproducten vallen PND’s, navigatieapps en sporthorloges. Onze belangrijkste businessproducten zijn aangepaste in-dash navigatiesystemen en een fleet managementsysteem, dat wordt aangeboden aan fleet-eigenaren als een online dienst met geïntegreerde mobiele apparaten voor in hun voertuigen. Onze business bestaat uit vier op klanten gerichte business units: Automotive, Licensing, Telematics en Consumer.'

Meer info klik hier. Alexander Ribbink, oud-topman bij navigatiebedrijf TomTom, is in 2006 door MarketingTribune uitgeroepen tot Reclameman van het Jaar
(bronnen: TomTom / Volkskrant)
 

 


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken