Albert Heijn start inline pilot

3nov 201711:23
  • Food-en-retail
  • 19872 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingWinkelen

nieuws Albert Heijn is begonnen met een zogenoemde 'inline pilot' bij winkels in Rotterdam en Den Haag. In deze pilot worden online en offline-elementen met elkaar gecombineerd. Op die manier wil AH op de winkelvloer ook service bieden aan onlineklanten.

Bij die service speelt de winkelbalie een belangrijke rol. ‘Het is bijvoorbeeld mogelijk om je boodschappenkratten, waar statiegeld op zit, in te leveren. Ook kun je online bestelde producten retourneren en koopzegels aanschaffen’, zegt AH-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh aan vakmedium Distrifood. Daarnaast gaat het winkelteam op verschillende plekken op de winkelvloer aan klanten vertellen dat ze producten ook online kunnen bestellen. ‘Bij dat laatste kun je denken aan communicatie bij het schap waar zware of grote producten staan’, zegt Aspeslagh. Lees hier verder. (bron: Distrifood)


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken