Starbucks lanceert feestdagencup
- Food-en-retail
- 2 nov 2017 @ 16:10
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 2 nov 2017 @ 16:10
- Redactie Food en Retail
Starbucks lanceert vandaag de nieuwe kerstcup! Voor het eerst gaat het om een cup die in te kleuren is zodat klanten nu ook hun eigen twist kunnen geven aan hun favoriete Starbucks-drankje, meldt de koffieketen. 'Koffiepartners' krijgen gratis drankjes.
Starbucks-fans die de nieuwe cup willen hebben en graag met iemand anders koffie drinken, kunnen van 9 tot 12 november bij alle Starbucks-vestigingen tussen 14:00 en 17:00 uur samen met hun 'koffiepartner' komen proeven. Dan krijg je namelijk je tweede drankje gratis, belooft de koffieketen, bij het bestellen van een van de nieuwe volgende drankjes:
* Toffee Nut Latte (ook verkrijgbaar als ice latte en Frappuccino).
* Fudge Hot Chocolat (ook verkrijgbaar als Fudge Cream Frappuccino).
* Gingerbread Latte (ook verkrijgbaar in Ice-versie en Frappuccino).
* Festive Cold Brew met Sinaasappel en Cranberry
Ook food vernieuwd
Ook dit jaar zijn er weer nieuwe producten voor de feestdagen in het food-assortiment, zoals een Gingerbread Decorating Cookie dat te versieren is met een kerstmuts en een compleet gezicht of de Naughty & Nice Cookies: 'verwen je vrienden en familie met deze simpele maar heerlijke koekjes. Welk koekje zij verdienen is aan jou…'Een koekje van eigen deeg dus. Overigens is bovengenoemde aanbieding dus geldig van 09/11/2017 tot 12/11/2017 tussen 14:00 en 17:00 uur bij deelnemende Starbucks-vestigingen in Nederland. 'Koop een Festive Favourite beverage in een maat naar keuze en krijg de tweede gratis. De goedkoopste bestelling is gratis. Kan niet gecombineerd worden met andere acties of kortingen', waarschuwt Starbucks Coffee Company nog even.
(PvWK)
Over Starbucks
'Sinds 1971 zijn wij bij Starbucks Coffee Company toegewijd aan het op duurzame wijze kopen en branden van de hoogste kwaliteit arabica koffie. Het bedrijf heeft vestigingen over de hele wereld en is de voornaamste koffiebrander en retailer van kwaliteitskoffie in de wereld. Door te streven naar perfectie en trouw te blijven aan onze principes, brengen we de unieke Starbucks Experience voor elke klant tot leven. Wij nodigen u uit om de Starbucks Experience met ons te delen in één van onze vestigingen of via Starbucks.com.' (bron: Starbucks)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Starbucks
- Fudge Hot Chocolat
- zeemeermin
- koffie
- Frappuccino
- koffieketen
- Sinaasappel
- Arabica
- Fudge Cream Frappuccino
- Cranberry
- versie
- cup
- Toffee Nut Latte
- Gingerbread Latte
- Festive Cold Brew
- Ice
- drankjes
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing