Erwin Dito (director Marketing McDonald's) kondigt december Cadeau Kalender aan
- Food-en-retail
- 4 dec 2017 @ 09:03
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 4 dec 2017 @ 09:03
- Redactie Food en Retail
Na het succes van afgelopen jaren trapt McDonald’s de decembermaand groots af met de Cadeau Kalender. 'De campagne draagt bij aan een flinke groei van gasten die onze restaurants bezoeken én een forse toename van app installs', reageert Erwin Dito, director Marketing, Communicatie en Consumer Insights van McDonald’s Nederland.
McDonald’s geeft haar gasten tijdens deze maand iedere dag een ander cadeau: mooie kortingen, unieke wannahaves en de mooiste prijzen. In de McDonald’s app is de Cadeau Kalender in een heel nieuw jasje gestoken en elke dag wordt er een nieuw cadeau onthuld.
Dit jaar is de digitale Cadeau Kalender nog feestelijker en toegankelijker, belooft McDonald’s. 'Met de Cadeau Kalender trakteert McDonald’s haar gasten op mooie kortingen op haar producten, maar ook op gratis giveaways en gasten maken kans op grootse prijzen. Elke dag kunnen gasten een ander cadeautje uitpakken in de app. Een cadeau verzilveren doe je door de digitale coupon in de app te tonen aan de medewerker in het restaurant of door deze te scannen bij de bestelzuilen. Om kans te maken op de prijzen kun je je via de app aanmelden.'
Geluksmomentje
Erwin Dito, director Marketing, Communicatie en Consumer Insights van McDonald’s Nederland vult aan: 'Het succes van de Cadeau Kalender zit ‘m in het bieden van een dagelijkse verrassing, een momentje van geluk. We zien dat de Cadeau Kalender een substantieel verschil maakt in de maand december. De campagne draagt bij aan een flinke groei van gasten die onze restaurants bezoeken én een forse toename van app installs. En dat niet alleen, want ik ben er trots op dat we gasten op deze manier nog beter kunnen betrekken bij McDonald’s via onze app. Iedereen bij McDonald’s kijkt dan ook enorm uit naar het begin van de feestmaand.'
Gratis verkrijgbaar
De McDonald’s app is voor iedereen gratis te downloaden in de App Store (iOS) of Google Play (Android). Daarmee heeft iedereen met een smartphone die de app downloadt, toegang tot de Cadeau Kalender. De Cadeau Kalender campagne loopt van 30 november tot en met 31 december, meldt de restaurantketen tenslotte.
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing