Etos en NS verlengen samenwerking met 10 jaar
- Food-en-retail
- 26 mrt 2018 @ 09:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketingZakelijk
- 26 mrt 2018 @ 09:05
- Peter van Woensel Kooy
Drogisterij Etos en NS hebben hun samenwerking met 10 jaar verlengd. Etos heeft nu 20 vestigingen op stations door heel Nederland.
De huidige stationswinkels worden omgebouwd naar een nieuwe formule. Voor de zomer opent de eerste vernieuwde Etos op station Utrecht CS.
De Etos winkel op station Utrecht CS wordt verbouwd en krijgt de moderne, eigenstijdse uitstraling in de nieuwste Etos Look & Feel. Jan-Derek Groenendaal, algemeen directeur Etos vertelt MarketingTribune: 'Onze klanten op het station willen graag een uitgebreid aanbod. Maar ook willen zij de producten snel vinden en afrekenen. In de nieuwe Etos op station Utrecht gaan we het assortiment daarom speciaal aanpassen aan de wensen van de reiziger. Denk daarbij aan een nieuwe kassa en assortiment in de categorie Handig voor onderweg en Kadootje voor jezelf. Zo zijn we er voor de reiziger die haast heeft en ook voor de mensen met wat meer tijd.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- assortiment
- speciaal
- reiziger
- station
- winkel
- wensen
- modern
- Jan-Derek Groenendaal
- klanten
- algemeen directeur
- NS
- Etos
- producten
- Etos
- deal
- Utrecht CS
- retail
- eigenstijds
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing