McDonald's vertrouwt werving toe aan eigen crew
- Food-en-retail
- 30 mrt 2018 @ 11:35
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketing
- 30 mrt 2018 @ 11:35
- Redactie Food en Retail
McDonald's start de mobile first campagne 'Crew zoekt Crew'. Jonge medewerkers roepen de kijkers in hun eigen stijl zelf op om te komen werken bij hun team.
De 16 video’s uit alle delen van het land worden regionaal ingezet op Snapchat, Facebook en Instagram. Ook op posters in de restaurants en in social media posts komen ze met lokale selfies terug als het gezicht van de campagne.
Marjolein Reijs, director Human Resources bij McDonald's vertelt: 'Wij zijn ontzettend trots op onze Crew en weten hoe enthousiast onze medewerkers zijn over het werken bij McDonald’s. Daarom laten we hen zelf vertellen waarom ze graag bij McDonald’s werken en wie ze als collega zouden willen. Zo hopen we 15.000 nieuwe Crewleden te vinden. McDonald’s groeit snel! Wij bieden onze Crew waardevolle kennis en ervaring waar ze de rest van hun loopbaan iets aan hebben, zoals werken in een team, werken onder druk, omgaan met gasten, en de mogelijkheid om te leren en managementtrainingen te volgen.'
Deze week werd ook bekend dat McDonald’s in de top-10 van de lijst Meest Favoriete Werkgevers onder bijbaners staat. Dit blijkt uit de meest recente resultaten van het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek (AGO) onder 2.948 scholieren/studenten die hebben aangegeven een bijbaan naast hun opleiding/studie te hebben, of te willen.
Recent won TBWA\Neboko de pitch voor de arbeidsmarktcampagne van McDonald's. De Crew zoekt Crew-campagne loopt tot eind van het jaar. Een voorbeeld is hier te zien.
(PvWK)
Over McDonald’s Nederland
'Wekelijks biedt McDonald’s Nederland aan bijna 3,2 miljoen gasten op ieder moment van de dag een positief moment. Met gevarieerde keuzes en versbereide, iconische producten die door ruim 19.500 medewerkers met zorg worden bereid. In Nederland heeft McDonald’s 245 restaurants. Het streven naar kwaliteit en beleving staat centraal in alle facetten van de bedrijfsvoering.'
(bron: McDonald’s)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- hamburger
- director
- AGO
- medewerker
- bijbaners
- McDonald's
- Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek
- werken
- McDonald’s
- P
- Human Resources
- Marjolein Reijs
- Crew
- personeel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing