Mollie verwelkomt klanten Paycheckout
- Food-en-retail
- 9 mrt 2018 @ 11:50
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 9 mrt 2018 @ 11:50
- Redactie Food en Retail
Payment Service Provider Mollie neemt het klantenbestand van Paycheckout over. De overname volgt op het besluit van Paycheckout te stoppen met zijn diensten als betaalprovider, een belangrijke functie bij digitaal winkelen.
De dit jaar ingevoerde Payment Service Directive 2 (PSD2) brengt zowel kansen als uitdagingen met zich mee. Om te kunnen voldoen aan de nieuwe vereisten dienen betaalinstellingen te investeren in innovatie, security en compliance, en daarmee in zichzelf. Voor Paycheckout waren deze investeringen bedrijfseconomisch niet verantwoord.
Paycheckout
Voor Paycheckout, opgericht in 2014, is het netjes afwikkelen van hun activiteiten van groot belang, zegt men: 'Onze klanten betekenen heel veel voor ons. Mollie snapt als geen ander dat continuïteit belangrijk is wanneer je een bedrijf runt en betalingen zijn een belangrijk onderdeel daarvan. Daarom zorgen wij ervoor dat de overgang soepel zal verlopen. De nieuwe klanten kunnen eenvoudig overstappen naar Mollie en het betaalverkeer laten doorgaan.'
Mollie
Mollie, opgericht in 2006, kijkt uit naar een succesvolle samenwerking met alle nieuwe klanten. Met innovatieve betaalproducten en goede service zorgen zij ervoor dat de Paycheckout klanten zich geen zorgen hoeven te maken over hun betaalverkeer. De klanten zullen met dezelfde tarieven en waar mogelijk zelfs nog scherpere commerciële voorwaarden binnen één dag over kunnen op het Mollie platform. Daarmee garandeert Mollie dat de klanten zich honderd procent op hun eigen business en groei kunnen blijven focussen.
Consolidatie van de betaalindustrie
Deze consolidatie is volgens Gaston Aussems, directeur Mollie, voor Mollie een mooie stap om te blijven groeien in een markt die steeds meer verzadigd raakt. 'Mollie zal de klanten toevoegen aan zijn portfolio van ruim 42.000 actieve klanten.' Mollie groeide de afgelopen 3 jaar met meer dan 100% per jaar.
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing