Jules Destrooper opent een pop-up store op Schiphol Airport
- Food-en-retail
- 6 jul 2018 @ 11:06
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieFood
- 6 jul 2018 @ 11:06
- Peter van Woensel Kooy
Jules Destrooperbakt onder het motto ‘crafted for real enjoyment’ sinds 1886 koekjes. Deze keer leidt de passie voor lekkernijen tot een nieuw gamma speciaal voor de Travel Retail. Op Schiphol Airport is ter viering van deze introductie van tot en met augustus een pop-up store geopend.
Ambachtsman Jules Destrooper
Aan het eind van de negentiende eeuw gaf Jules Destrooper, bakker en handelaar in koloniale goederen uit België, zijn klanten zelfgebakken Amandelbrood als dank voor hun afname. Deze delicatesse viel zó in de smaak dat Jules in 1886 volledig overstapt naar het bakken van koekjes. Vandaag de dag bevat het assortiment 18 verschillende soorten koek en is driekwart van de productie bestemd voor export waaronder natuurlijk ook voor Nederland en nu ook voor de 'Travel Retail'.
Geen conserveermiddelen en kunstmatige kleur- en smaakstoffen
De koekjes van Jules Destrooper staan wereldwijd bekend om hun verfijnde smaak, knapperige textuur en tongstrelende sensatie. Alle ingrediënten worden zorgvuldig geselecteerd op kwaliteit. De koekjes bevatten bovendien géén conserveermiddelen en kunstmatige kleur- en smaakstoffen.
Pop-up store op Schiphol
Voor de introductie van het nieuwe Global Travel Retail gamma opent Jules Destrooper deze week de deuren van de pop-up store op Schiphol Airport. In de maanden juli en augustus 2018 is er de mogelijkheid om rond te kijken en te proeven van de heerlijke producten van Jules Destrooper. Deze pop-up store zal in samenwerking met World of Delights geopend worden op Schiphol Plaza. Schiphol Airport is met wel 68,5 miljoen passagiers in 2017* bijna de drukste luchthaven van Europa en Schiphol Plaza is het gedeelte voor de douane waar passagiers die aankomen of vertrekken kunnen winkelen. Kortom, dit is een uitgelezen kans om als reiziger, personeel van Schiphol of toevallige voorbijganger kennis te maken met de heerlijke koekjes van Jules Destrooper.
(PvWK)
voetnoten:
*Luchthaven Schiphol. (z.d.). Geraadpleegd op 19 mei 2018, van https://nl.wikipedia.org/wiki/Luchthaven_Schiphol
**Schiphol verkeer en vervoercijfers. (z.d.). Geraadpleegd op 19 mei 2018, van https://www.schiphol.nl/nl/schiphol-group/pagina/verkeer-en-vervoer-cijfers/
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- deuren
- producten
- World of Delights
- koekjes
- sensatie
- smaakstoffen
- rond
- pop-up store
- tongstrelend
- proeven
- suiker
- heerlijk
- kijken
- Jules Destrooper
- Schiphol Plaza
- Pop-up store
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing