Albert Heijn en EA sports gaan samenwerken
- Food-en-retail
- 20 aug 2018 @ 15:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 20 aug 2018 @ 15:12
- Sjaak Hoogkamer
Klanten van Albert Heijn kunnen vanaf vandaag de EA Sports FIFA 19 Champions Edition voor PlayStation 4 bestellen op ah.nl/fifa19. Vanaf 28 september is de standaardeditie van het spel ook verkrijgbaar bij meer dan 650 Albert Heijn-winkels.
De verkoop van FIFA 19 in de winkels van Albert Heijn is de eerste stap in een samenwerking tussen beide partijen. De FIFA 19 Champions Edition voor de Playstation 4 wordt dinsdag 25 september bij klanten thuisbezorgd. Drie dagen eerder dan de officiële releasedatum van de standaardeditie. Bij Albert Heijn maakt een aantal klanten kans om als eerste van Nederland het spel op 25 september om 00.01 uur thuis te ontvangen.
Strategie
Dirk Scholing, Country Manager Benelux bij Electronic Arts: ‘Wij zijn bij EA altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze producten toegankelijk te maken. Naast het aanbieden van de producten in de winkels, heeft Albert Heijn een sterk online platform dat perfect aansluit op onze strategie voor de toekomst. Dit is een goede start van een mooie samenwerking tussen Albert Heijn en Electronic Arts.’
Enige super
Marit van Egmond, commercieel directeur Albert Heijn: ‘Naast de dagelijkse boodschappen willen we onze klanten verrassen met andere producten en diensten zoals schoolspullen, tickets voor dagjes uit en nu ook games. We vinden het daarom fantastisch dat we FIFA 19 als enige supermarkt kunnen aanbieden en kijken uit naar de verdere samenwerking.’
FIFA 19 wordt op 28 september officieel gelanceerd voor PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch™ en PC. De game bevat voor het eerst in de historie van de franchise de UEFA Champions League, Europa League en Super Cup.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing