Duncan Hoy nieuwe CEO Plus Retail

Duncan Hoy nieuwe CEO Plus Retail
  • Food-en-retail
  • 21 aug 2018 @ 07:52
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Duncan Hoy (45) wordt per 29 oktober de nieuwe CEO van Plus Retail. Hij volgt hiermee Jan Brouwer op die deze functie tot 1 juli vervulde.

Kees Wantenaar, voorzitter van de Raad van Commissarissen: ‘Wij zijn zeer verheugd dat we Duncan Hoy kunnen introduceren als nieuwe CEO van Plus Retail. Met Duncan hebben wij iemand aan boord met ruime ervaring in zowel strategisch management, e-commerce als foodretail. Wij kijken ernaar uit om te zien hoe hij zijn kennis en kunde gaat inzetten om Plus mee te nemen naar de volgende fase en wensen hem daarbij alle goeds.’

Hoy: ‘Ik kijk er zeer naar uit om deel uit te maken van het Plus-team en de succesvolle koers verder voort te zetten en te versterken. In mijn vorige functies heb ik met veel plezier gewerkt met zelfstandige ondernemers. Plus is dé supermarktorganisatie van en voor zelfstandige ondernemers en ik verheug me dan ook op samenwerking met de Plus-ondernemers.’

Hoy is sinds juni 2016 als managing director Large Stores werkzaam bij het beursgenoteerde Tesco in Engeland. Hiervoor was hij sinds juli 2013 directeur Winkeloperatie bij Jumbo en van 2008 tot 2013 bekleedde hij bij C1000 diverse functies in marketing en winkeloperatie. Daarvoor was Duncan werkzaam bij strategisch adviesbureau McKinsey.

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken