Max Verstappen en G-Star Raw gaan samenwerken

Max Verstappen en G-Star Raw gaan samenwerken
  • Food-en-retail
  • 11 dec 2018 @ 15:20
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • EndorsementCreatieMerken

F1-coureur Max Verstappen en kledingmerk G-Star bundelen hun krachten. Nico de Jong, general manager G-Star Raw Benelux, meldt dit op LinkedIn. Details van de deal worden later bekend gemaakt. In februari 2019 komen wel al de eerste limited editions van het partnership op de markt.

Max Verstappen past volgens De Jong ‘naadloos’ bij een merk als G-Star. Ze zijn beiden innovatief van karakter en verleggen voortdurend hun grenzen.  Rob Schilder, CEO G-Star Raw: ‘Max is als een ware Formule 1 erfgenaam opgeleid en vanaf zijn komst is hij eren over F1. Hij heeft de wereld verbaasd doen staan over de talrijke records die hij heeft gebroken. Wij zijn trots en enthousiast om te werken met Max, omdat we onze eigen merkwaarden in zijn ambitieuze mentaliteit en constante focus herkennen.’

Max Verstappen: ‘Ik ben altijd al een fan van het merk geweest, dus het was makkelijk om mijzelf het G-Star DNA eigen te maken. Ik vind het fantastisch dat we allebei Nederlandse roots hebben en dat we op een wereldwijd niveau werken. Bovendien doen we er alles aan doen om te blijven groeien.’

De eerste fashion uitingen van de samenwerking tussen G-Star Raw and Max Verstappen zullen vanaf februari 2019 beschikbaar komen op G-Star.com en in eigen filialen van G-Star in Europa.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken