Max Verstappen en G-Star Raw gaan samenwerken
- Food-en-retail
- 11 dec 2018 @ 15:20
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - EndorsementCreatieMerken
- 11 dec 2018 @ 15:20
- Sjaak Hoogkamer
F1-coureur Max Verstappen en kledingmerk G-Star bundelen hun krachten. Nico de Jong, general manager G-Star Raw Benelux, meldt dit op LinkedIn. Details van de deal worden later bekend gemaakt. In februari 2019 komen wel al de eerste limited editions van het partnership op de markt.
Max Verstappen past volgens De Jong ‘naadloos’ bij een merk als G-Star. Ze zijn beiden innovatief van karakter en verleggen voortdurend hun grenzen. Rob Schilder, CEO G-Star Raw: ‘Max is als een ware Formule 1 erfgenaam opgeleid en vanaf zijn komst is hij eren over F1. Hij heeft de wereld verbaasd doen staan over de talrijke records die hij heeft gebroken. Wij zijn trots en enthousiast om te werken met Max, omdat we onze eigen merkwaarden in zijn ambitieuze mentaliteit en constante focus herkennen.’
Max Verstappen: ‘Ik ben altijd al een fan van het merk geweest, dus het was makkelijk om mijzelf het G-Star DNA eigen te maken. Ik vind het fantastisch dat we allebei Nederlandse roots hebben en dat we op een wereldwijd niveau werken. Bovendien doen we er alles aan doen om te blijven groeien.’
De eerste fashion uitingen van de samenwerking tussen G-Star Raw and Max Verstappen zullen vanaf februari 2019 beschikbaar komen op G-Star.com en in eigen filialen van G-Star in Europa.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing