Horecava 2019 maandag 7 januari van start
- Food-en-retail
- 4 jan 2019 @ 11:10
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 4 jan 2019 @ 11:10
- Redactie Food en Retail
Horecava is een innovatieve en inspirerende vakbeurs voor horecaprofessionals in de foodservice industrie. Een bezoek aan de Horecava in Rai Amsterdam is dé manier om op de hoogte te blijven van de laatste trends en ontwikkelingen in de branche. 7 t/m 10 januari gaat het weer los.
In 2019 bestaat de Horecava 63 jaar, extra reden tot feest. Klik hier voor een overzicht van de highlights van Horecava 2019. Achtergronden over Food cultures in de spotlight op het Horecava InnovationLAB, zoals keukenapparatuur die met elkaar communiceert, staan hier. Horecava biedt vier dagen lang alles voor en door de foodservice industrie. Ruim 66.000 horecaprofessionals van ruim 40.000 geïnteresseerde bedrijven zijn hier volgens de Rai op zoek naar trends en nieuwe producten en diensten. Bijzonder deze editie is ook de Street Takeover. Dat zal op 7, 8 en 9 januari vanaf 18.00 uur dé afterparty van het event zijn in de Reguliersdwarsstraat, Amsterdam centrum. 'Mis het niet!' Persoonlijke ontmoetingen staan centraal op de bijna 100.000 m2 beursvloer van Horecava 2019. Geregistreerden krijgen suggesties van andere bezoekers om mee te connecten, ook op de beursvloer wordt het makkelijk gemaakt nieuwe en oude contacten aan te halen.
Proeven, ruiken en inspiratie
Klik hier voor uw registratie. En hier voor het complete programma. Hieronder een trailer over de aanstaande editie. Uiteraard is de redactie food&retail van MarketingTribune ook present om foodtrends te registreren, om te netwerken met foodmarketeers en nieuwtjes voor u op te pikken.
(PvWK)
Campagnebeeld Horecava 2019
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- 66.000
- innovatie
- horecaprofessional
- Rai
- marketing
- editie
- food
- Reguliersdwarsstraat
- Amsterdam
- Horecava
- retail
- afterparty
- foodservice industrie
- event
- diensten
- food
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing