Volgende Live!-event op dinsdagmiddag 19 maart
- Food-en-retail
- 29 jan 2019 @ 10:51
- Link
-
Hugo Schrameyer
journalist en redactie-adviseur
MarketingTribune - Inspiratie
- 29 jan 2019 @ 10:51
- Hugo Schrameyer
Save the date! Het ISMI en uitgeverij BBP Media organiseren vier keer per jaar een Shopper Marketing Update Live!-event, waarvan de eerstvolgende editie staat gepland voor dinsdagmiddag 19 maart.
(Op de foto: Chantal Riedeman van Shopology presenteerde onder de noemer 'De magie van Confetti-momentjes' een wervelende presentatie op ons vorige Live!-event in Houten)
Het gaat dit keer bovendien om een heel bijzondere editie, die wordt gehouden tijdens het Packaging Event in Amersfoort. Iedereen die is geïnteresseerd in een middag vol shoppermarketing-inspiratie, praktische kennis en discussie is van harte uitgenodigd om de happening te bezoeken. De combinatie met het verpakkingsevent maken de middag des te meer de moeite waard.
Buitenkant
NL Packaging Event staat in het teken van neuropsychologie in de verpakkingswereld én hoe je de millennial bereikt met die buitenkant van je product. Daarvoor zijn de belangrijkste sprekers uit de industrie gevraagd om deze rode draad verder uit te leggen.
Ons eigen Shopper Marketing Update Live!-event staat op de eerste dag van het tweedaagse verpakkingsfestival gepland.
Programma 19 maart 2019
13.30 uur Ontvangst
14.00 – 14.30 uur Walter Limpens – Neurensics.
De verpakking online moet direct impact scoren. Maar doet het dat? De gemiddelde webshop ziet er uit als een verzameling van (te) kleine vrijstaand gemaakte verpakkingen met een prijsaanduiding. Walter leidt ons door de uitkomsten van een onderzoek naar het optimale uiterlijk van de verpakking online.
14.30 – 15.00 uur Bram van Schijndel – De Proteus Display.
Er is al veel gepubliceerd over een nieuwe displayvorm voor de winkelvloer, de Proteus display. Efficiënt in de logistiek, makkelijk op te zetten en met behoud van communicatie waarde. Bram licht ons het concept toe en doet verslag van de reacties van marktpartijen in binnen en buitenland.
15.00 – 15.30 uur Pauze op de beursvloer
15.30 – 16.00 uur Bart de Rooy – Iconicdesign.
Hoe overtuigend is jouw merk? Krijgt de creativiteit in het verpakkingsontwerp nog de ruimte of verdwijnt de creatieve vormgeving in het strakke marketingkeurslijf? Bart gaat in op de must do’s en de kansen uit trends en zal alles rijkelijk illustreren.
16.00 – 16.30 uur Dirk van Eunen – KEGA.
Een zeer inspiratievolle visie op de retail van morgen. De shopper is inmiddels gewend aan de digitale omgeving. Maar zal de “stenen”retail de online omgeving gaan toevoegen of zal de online omgeving zorgen voor een geheel nieuwe retail ?
16.30 uur Netwerkborrel op de beursvloer
Lezers van MarketingTribune/Shopper Marketing Update kunnen zich aanmelden via deze link.
Het NL Packaging Event vindt plaatst op 19 en 20 maart in de Rijtuigenloods in Amersfoort en is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 18.00 uur.
(Volg de berichtgeving op MarketingTribune voor aanvullende informatie)
-
Hugo Schrameyer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: journalist en redactie-adviseur
- Website:http://www.hugoschrameyer.nl
- Profiel »
- Shopper Marketing Update Live!
- Iconicdesign
- Neurensics
- Rijtuigenloods
- Amersfoort
- Pure Value
- Packaging Event
- Bureau Kega
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing