Danielle van Grondelle nieuw model Hunkemöller campagne
- Food-en-retail
- 4 mrt 2019 @ 12:01
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Campagnes
- 4 mrt 2019 @ 12:01
- Redactie MarketingTribune
Voor de nieuwste campagne van lingeriespecialist Hunkemöller is topmodel Danielle van Grondelle gecontracteerd. In de zogenoemde Celebrating Beauty campagne staat empowerment centraal.
Ze is naar eigen zeggen uitgekozen voor deze Celebrating Beauty campagne vanwege haar kracht, zelfverzekerdheid en haar trots. Hunkemöller staat bekend om haar brede collectie en cupmaten range (van A-G) en vindt het belangrijk voldoende maatopties aan vrouwen te kunnen bieden. In 2018 laten de laatste cijfers ook een groei zien van ruim 6% in plus size ondergoed.
Om meer vrouwen te kunnen inspireren en de diversiteit in assortiment goed naar voren te laten komen, zullen Hunkemöller en Danielle een aantal projecten lanceren.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing