Dille en Kamille opent in Stadshart Amstelveen
- Food-en-retail
- 3 mei 2019 @ 09:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketingWinkelen
- 3 mei 2019 @ 09:05
- Peter van Woensel Kooy
Dille & Kamille opent op 28 juni aanstaande hun 33ste vestiging in Stadshart Amstelveen. De woonwinkel verkoopt een breed assortiment aan huis, tuin en keuken artikelen. 'Wij willen met onze winkels een oase van rust brengen in drukbezochte winkelstraten', zegt Karin Groot, brand & marketingspecialist van Dille & Kamille.
De Nederlandse winkelketen opent een nieuwe vestiging in Stadshart Amstelveen, hetgeen de keten extra bijzonder noemt, omdat zij normaliter kiezen voor vestigingen in een karakteristiek pand in een historisch centrum.
'In de winkels van Dille & Kamille huist een prettig en huiselijke sfeer. Bijna al onze vestigingen bevinden zich in een karakteristiek pand in een historisch centrum met groen en het liefst een pleintje voor de deur. Onze missie is zoveel mogelijk mensen te inspireren en om in harmonie met de natuur te leven. Die missie dragen we ook graag uit in het Stadshart van Amstelveen om zo ons gedachtengoed van "natuurlijke eenvoud" naar iedereen te brengen. Wij willen met onze winkels een oase van rust brengen in drukbezochte winkelstraten en het pand in Stadshart Amstelveen, biedt ons een uitgelezen kans om dit te realiseren', aldus Karin Groot, de brand & marketingspecialist van Dille & Kamille.
Stadshart Amstelveen verheugt zich op de komst van Dille & Kamille. Centermanager Ben Verheijen: “We zijn erg blij dat we weer een unieke winkelformule kunnen toevoegen aan ons uitgebreide winkelaanbod in Stadshart Amstelveen. Dille & Kamille biedt met het eigentijdse assortiment van ambachtelijk gemaakte huis-, tuin- en keukenproducten voor ieder wat wils. Wij zijn verheugd dat Dille & Kamille ons winkelcentrum heeft gekozen als nieuwe vestigingslocatie. Dille & Kamille past goed bij het servicelevel en de kwaliteit van Stadshart Amstelveen en dat maakt het een goede match.' Dille & Kamille opent naar verwachting 28 juni 2019 op Binnenhof 81.
(PvWK)
Voor meer informatie zie www.stadshartamstelveen.nl.
Over Dille & Kamille
'Dille & Kamille staat voor tijd nemen voor jezelf en je omgeving. Genieten van alledaagse dingen. Zij kiezen voor een assortiment dat eenvoud uitstraalt, met een voorkeur voor vakwerk, ambachtelijke producten en voor natuurlijke materialen. Geen overbodige decoraties of hippe vormen, natuurlijke eenvoud is de kern van Dille & Kamille. Bij Dille & Kamille vindt men alles voor huis, tuin en keuken.'
(bron: D&K)
Over Stadshart Amstelveen
'Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, Scotch & Soda, ZARA, We are Labels, NA-KD, Massimo Dutti, Nespresso, G-Star RAW, Superdry, Hudson’s Bay en Van Gils. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een vershart te vinden. Stadshart Amstelveen is het enige Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco-Westfield met een internationale classificatie, toegekend voor de kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl,'
(bron: SHA)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Ben Verheijen
- Stadshart Amstelveen
- Centermanager
- pand
- huid
- winkels
- verzorghing
- Dille & Kamille
- kruiden
- brengen
- oase van rust
- realiseren
- brand
- welness
- D&K
- Amstelveen
- Health&Beautycare
- winkelstraten
- marketing
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing