Giesbers Communicatie verandert naam in Giesbers Retail

Giesbers Communicatie verandert naam in Giesbers Retail
  • Food-en-retail
  • 27 sep 2019 @ 14:55
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Innovatie

Giesbers bestaat 50 jaar en viert dat met een nieuwe naam, propositie en website. Giesbers Retail focust zich op het creëren, produceren en innoveren in retail.

Eddy Giesbers, eigenaar: ‘Ons team is het afgelopen jaar versterkt met digital natives op het gebied van online marketing, creatie en design. Met ruim 100 professionals werken we samen met onze retail klanten aan een gezamenlijk doel: de consument effectief bereiken. Wij doen dit door de consument centraal te zetten.’

Volgens Giesbers wordt gewerkt op basis van data-analyses en social scans om doelstellingen naar activatieconcepten te vertalen. Dat gebeurt met onder meer ‘how-to’ video’s, AR-toolings, tv-commercials en narrowcasting campagnes tot lifestyle en foodfotografie. ‘Met ons zogenoemde  Omnichannel Eco Platform bereiken we deze doelen nog sneller en efficiënter. Het Eco Platform brengt alle marketingactiviteiten samen in een workflow. Het platform ondersteunt de automatische opmaak van communicatie uitingen en de on-demand distributie naar alle touchpoints, waaronder de (online) folder, social media en instore materialen.’

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken