Giesbers Communicatie verandert naam in Giesbers Retail
- Food-en-retail
- 27 sep 2019 @ 14:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 27 sep 2019 @ 14:55
- Sjaak Hoogkamer
Giesbers bestaat 50 jaar en viert dat met een nieuwe naam, propositie en website. Giesbers Retail focust zich op het creëren, produceren en innoveren in retail.
Eddy Giesbers, eigenaar: ‘Ons team is het afgelopen jaar versterkt met digital natives op het gebied van online marketing, creatie en design. Met ruim 100 professionals werken we samen met onze retail klanten aan een gezamenlijk doel: de consument effectief bereiken. Wij doen dit door de consument centraal te zetten.’
Volgens Giesbers wordt gewerkt op basis van data-analyses en social scans om doelstellingen naar activatieconcepten te vertalen. Dat gebeurt met onder meer ‘how-to’ video’s, AR-toolings, tv-commercials en narrowcasting campagnes tot lifestyle en foodfotografie. ‘Met ons zogenoemde Omnichannel Eco Platform bereiken we deze doelen nog sneller en efficiënter. Het Eco Platform brengt alle marketingactiviteiten samen in een workflow. Het platform ondersteunt de automatische opmaak van communicatie uitingen en de on-demand distributie naar alle touchpoints, waaronder de (online) folder, social media en instore materialen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing