Lidl biedt met Kerst luxe voor iedereen
- Food-en-retail
- 6 dec 2019 @ 11:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodCreatieMarketing
- 6 dec 2019 @ 11:11
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf 6 december 2019 start de Lidl-Kerstcampagne, waarin heel Nederland een onvergetelijke Kerst wordt gewenst met een uitgebreid Delicieux-feestassortiment. De luxe producten zijn volgens Lidl bovenal heel betaalbaar voor iedereen.
Met meer dan 500 luxe producten is er voor ieder wat wils, of het nu een makkelijk Kerstdiner betreft of een uitgebreid 5-gangen menu, aldus de retailketen.
Jorieke de Vries, senior manager Marketing bij Lidl Nederland: 'In de campagne hebben we op het nummer Little by Little van Dusty Springfield een geheel eigen liedje geschreven. Samen met Bureau van het Jaar Joe Public, hebben we een commercial bedacht met typische Kerstmomenten die voor iedereen herkenbaar zijn. Met lekkere gerechten die allemaal bij Lidl vandaan komen. Tezamen met het aanstekelijke liedje dat niet meer uit je hoofd gaat, is het een vrolijke Kerstcommercial waarin de gezellige momenten met familie en vrienden centraal staan. Net als vorig jaar hebben we gekozen voor een grappig einde, wat zorgt voor een glimlach op het gezicht.'
Van 6 tot en met 26 december 2019 is de campagne te zien op de landelijke TV-zenders, alle grote radiozenders, outdoor, dagbladen en online kanalen. Bekijk de tvc hieronder.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- luxe
- Lidl
- kerstdiner
- retail
- Joe Public
- menu
- marketing
- kerstcampagne
- makkelijk
- betaalbaar
- iedereen
- 5-gangen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing