Lidl biedt met Kerst luxe voor iedereen

Lidl biedt met Kerst luxe voor iedereen
  • Food-en-retail
  • 6 dec 2019 @ 11:11
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodCreatieMarketing

Vanaf 6 december 2019 start de Lidl-Kerstcampagne, waarin heel Nederland een onvergetelijke Kerst wordt gewenst met een uitgebreid Delicieux-feestassortiment. De luxe producten zijn volgens Lidl bovenal heel betaalbaar voor iedereen.

Met meer dan 500 luxe producten is er voor ieder wat wils, of het nu een makkelijk Kerstdiner betreft of een uitgebreid 5-gangen menu, aldus de retailketen.

Jorieke de Vries, senior manager Marketing bij Lidl Nederland: 'In de campagne hebben we op het nummer Little by Little van Dusty Springfield een geheel eigen liedje geschreven. Samen met Bureau van het Jaar Joe Public, hebben we een commercial bedacht met typische Kerstmomenten die voor iedereen herkenbaar zijn. Met lekkere gerechten die allemaal bij Lidl vandaan komen. Tezamen met het aanstekelijke liedje dat niet meer uit je hoofd gaat, is het een vrolijke Kerstcommercial waarin de gezellige momenten met familie en vrienden centraal staan. Net als vorig jaar hebben we gekozen voor een grappig einde, wat zorgt voor een glimlach op het gezicht.' 

Van 6 tot en met 26 december 2019 is de campagne te zien op de landelijke TV-zenders, alle grote radiozenders, outdoor, dagbladen en online kanalen. Bekijk de tvc hieronder. 
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken