Albert Heijn verdubbelt capaciteit voor thuisbezorging
- Food-en-retail
- 3 feb 2020 @ 10:53
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DistributieMarketing
- 3 feb 2020 @ 10:53
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn opent twee nieuwe Home Shop Centers in Oosterhout (GLD) en Bleiswijk. Samen met het in november geopende HSC in Amsterdam verdubbelt Albert Heijn hiermee de capaciteit voor thuisbezorging.
Beide locaties bemeten 20.000 m2, hebben de duurzaamheidsstandandaard 'Breeam *** ' ('zeer goed'), gaan 40.000 bestellingen per week verwerken en bieden werkgelegenheid aan 1.000 nieuwe medewerkers. De nieuwe locaties zorgen volgens AH voor meer capaciteit en een betere spreiding. 'Daardoor ontstaat in de Randstad en in Oost-Nederland ruimte voor groei. Dat is belangrijk omdat het aantal particuliere en zakelijke klanten dat hun boodschappen graag op ah.nl bestelt, toeneemt.'
Thuisbezorgen versimpelen
De afgelopen jaren heeft Albert Heijn het thuisbezorgen van boodschappen steeds makkelijker gemaakt. Onder andere de landelijke uitrol van de bezorgbundel en een lager minimum bestelbedrag op dinsdag, woensdag en donderdag dragen bij aan de forse groei van bestellingen op Ah.nl. De opening van de nieuwe HSC's is naar verwachting eind dit jaar/begin volgend jaar.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Albert Heijn
- thuisbezorging
- Bleiswijk
- geopend
- nieuw
- Home Shop Centers
- Albert Heijn
- AH
- Amsterdam
- capaciteit
- HSC
- Oosterhout
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing