Halfje Jajem: tikkie minder is ook lekker

Halfje Jajem: tikkie minder is ook lekker
  • Food-en-retail
  • 3 mrt 2020 @ 16:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCommunicatieVideo

Na jaren ongeremd feesten, drinken en vertier komt er een einde aan het drankgelag van de jongens van Jajem. Het jenevermerk lanceert het tijdelijke drankje Halfje Jajem.

De Amsterdamse stokers hebben zich lang afgevraagd hoe zij mee kunnen doen met de nieuwste gezondheidstrends als dry january en 'agenda hedonisme'. 'Iedereen drinkt 0.0-drankjes, verkiest de fiets boven de auto en eet vegetarisch. Op welke manier kan een jenevermerk daaraan bijdragen?', zo laat het drietal weten.

Het antwoord op de vraag is het nieuwe product Halfje Jajem (35cl). 'Omdat een tikkie minder soms ook lekker is.' Het tijdelijke drankje is deze week verkrijgbaar bij Drankerij van Dorstlust, Pretoriusstraat 1 in Amsterdam.

Bekijk de campagnevideo, ontwikkeld in samenwerking met Speakeasy, hieronder:



Lucas Boon

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken