Halfje Jajem: tikkie minder is ook lekker
- Food-en-retail
- 3 mrt 2020 @ 16:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCommunicatieVideo
- 3 mrt 2020 @ 16:09
- Lucas Boon
Na jaren ongeremd feesten, drinken en vertier komt er een einde aan het drankgelag van de jongens van Jajem. Het jenevermerk lanceert het tijdelijke drankje Halfje Jajem.
De Amsterdamse stokers hebben zich lang afgevraagd hoe zij mee kunnen doen met de nieuwste gezondheidstrends als dry january en 'agenda hedonisme'. 'Iedereen drinkt 0.0-drankjes, verkiest de fiets boven de auto en eet vegetarisch. Op welke manier kan een jenevermerk daaraan bijdragen?', zo laat het drietal weten.
Het antwoord op de vraag is het nieuwe product Halfje Jajem (35cl). 'Omdat een tikkie minder soms ook lekker is.' Het tijdelijke drankje is deze week verkrijgbaar bij Drankerij van Dorstlust, Pretoriusstraat 1 in Amsterdam.
Bekijk de campagnevideo, ontwikkeld in samenwerking met Speakeasy, hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing