Cathay Pacific roept reizigers op om creatief bestemmingen te herkennen
- Food-en-retail
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EngagementMarketing
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Peter van Woensel Kooy
Met haar nieuwste ‘Till We Fly Again’-posiotionering, wil de internationale luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific reisliefhebbers inspireren om van dit moment het beste te maken. 'Thuis is de beste bestemming.'
Airline-merk met Brits/Hong Kongse roots Cathay Pacific roept haar klanten op hun fantasie de vrije loop te laten, en zo wereldwonderen in letterlijk elke hoek van hun huis te vinden. Via sociale media kunnen ze deze creaties dan delen met de hashtag #TillWeFlyAgain.
De huidige crisis schudde de hele wereld door elkaar, en toen viel alles stil. Eén van de hardst getroffen sectoren, is de reissector. Toch blijven heel wat bedrijven positief in hun communicatie, en tellen ze af naar de dag dat we opnieuw mogen reizen, ontdekken, proeven en ervaren.
Met deze boodschap hoopt Cathay Pacific een positieve draai te geven aan de huidige crisis. De campagne is te zien op alle sociale kanalen van Cathay Pacific, en het moedigt mensen aan om te genieten van elk uitzicht, waar we ook zijn. Van New York tot Sydney, van Hong Kong tot China: onze verbeelding kent geen grenzen. Bekijk enkele inspirerende voorbeelden in deze video.
En tot we weer mogen vliegen, is thuis de beste bestemming. '#TillWeFlyAgain', is het devies van Cathay.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- delen
- wereldwonderen
- roots
- reizen
- sociale media
- merk
- positionering
- vlucht
- vakantie
- fantasie
- Cathay Pacific
- airline
- Brits
- creaties
- Hong Kong
- campagne
- vrije loop t
- huis
- vliegen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing