Honig en Thuisbezorgd.nl in maaltijdbezorgdienst
- Food-en-retail
- 13 mei 2020 @ 10:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Distributie
- 13 mei 2020 @ 10:27
- Sjaak Hoogkamer
Vandaag start in Amsterdam de gezonde maaltijdservice ‘Honig vers bereid’, een initiatief van familiemerk Honig, cateraar Eurest en Thuisbezorgd.nl.
De service is vooral bedoeld voor gezinnen om voor een toegankelijke prijs een gezonde maaltijd op tafel te krijgen.
Vanaf 4,70 euro per persoon worden gezonde maaltijden thuis aan de deur geleverd. Utrecht volgt een week later. De maaltijden worden bereid in bedrijfskantines die momenteel leegstaan. Als het project slaagt, volgen nog meer steden.
‘Wij zetten een gezonde maar ook lekkere maaltijd op tafel voor het hele gezin, waar Honig om bekend staat’, stelt Bob Rog, algemeen directeur van Honig. ‘Bovendien nemen we zo het boodschappen doen uit handen en hoeven ouders niet elke dag in de keuken te staan. Naar verwachting bezorgen we elke dag zo’n 40 maaltijden per locatie.’
We weten dat thuiswerken, lesgeven, verzorgen, het huishouden en vervolgens nog een gezonde maaltijd op tafel krijgen elke dag een enorme uitdaging is in deze tijd
‘Al vroeg in de coronacrisis zag Thuisbezorgd.nl dat er doordeweeks meer besteld werd door gezinnen en vaker werd gekozen voor gezonde opties. Ook weten we dat thuis werken, lesgeven, verzorgen, het huishouden en vervolgens nog een gezonde maaltijd op tafel krijgen elke dag een enorme uitdaging is in deze tijd’, meldt Tim Scheerboom, marketing directeur Thuisbezorgd.nl. ‘We wilden graag het aanbod voor gezinnen verder uitbreiden met gezonde en lekkere maaltijden voor een betaalbare prijs. De samenwerking met Honig als gezinsmerk en Eurest met hun bedrijfscatering was toen snel opgezet.’
Eurest heeft het voor elkaar gekregen dat de keukens van klanten zoals restaurant Symphony’s aan de Amsterdamse Zuidas en een vergelijkbare locatie in Utrecht mogen worden gebruikt voor het project. Die staan nu toch leeg. De cateraar levert bovendien keukenmedewerkers, die nu thuis zitten vanwege de coronacrisis en met veel enthousiasme aan de slag gaan voor dit project.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing