Fiorito in zee met Lil Kleine
- Food-en-retail
- 8 jul 2020 @ 13:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Promotie
- 8 jul 2020 @ 13:15
- Lucas Boon
Rapper en ondernemer Jorik Scholten (artiestennaam Lil Kleine) en zijn manager Nathan Moszkowicz zijn vanaf vandaag mede-eigenaar van het Limoncello-merk Fiorito.
De 25-jarige Scholten, die ook een eigen danscafé, kledingmerk en frietzaak heeft, en Nathan Moszkowicz, eigenaar van managementbureau Namam en zoon van ex-advocaat Bram Moszkowicz, gaan zich de komende tijd samen met de broers Fiorito buigen over een nieuwe communicatiestrategie van het merk. Franco Fiorito (mede-eigenaar) zegt: 'We kunnen nu samen Fiorito uitbouwen tot een sterk wereldmerk. Ik ben ervan overtuigd dat het netwerk en de ondernemersdrive van Jorik en Nathan hier een belangrijke bijdrage aan kunnen leveren.'
Lil Kleine: 'Ik ben al jaren groot fan van limoncello en met name van Fiorito, dus toen de broers Fiorito deze kans boden, kon ik die niet laten schieten. Ik hou van kwaliteit, authenticiteit en luxe en dat is waar dit merk voor staat. Er is naar mijn mening niets lekkerder bij het dessert dan een ijskoud glas limoncello. Nu ik mede-eigenaar ben, ga ik me inzetten om zoveel mogelijk mensen te kunnen laten meegenieten van dit mooie product.'
Fiorito is een Nederlandse producent van Limoncello, Fiorito Lemon infused rum en LI (minder alcohol). Het merk is in 2011 opgericht door de broers Franco en Benno Fiorito. Het merk wordt internationaal gedistribueerd door mede-aandeelhouder Koninklijke De Kuyper.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing