Schiphol en HMSHost continueren samenwerking
- Food-en-retail
- 21 sep 2020 @ 10:04
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailFood
- 21 sep 2020 @ 10:04
- Lucas Boon
Schiphol zet de samenwerking met horecaleverancier HMSHost International voort. Speerpunt is de vernieuwde food & beverage-strategie, waarin duurzaamheid en innovatie centraal staan, aldus beide partijen.
De luchthaven werkt al sinds 1995 met HMSHost samen, dat in totaal 79 locaties op Schiphol heeft. De samenwerking wordt voortgezet voor 'de komende jaren'.
De luchthaven wil een 'proeftuin en springplank' voor Nederlandse merken met internationale ambitie zijn. Zo wordt op het moment de komst van restaurantketen The Avocado Show voorbereid. Ook zal op verschillende plekken in de luchthaven sneller van concepten worden gewisseld om aansluiting te behouden op veranderende passagiersbehoeften.
Tanja Dik, directeur consumer products & services bij Schiphol, zegt: 'Met ons horeca aanbod spelen we in op de veranderende wensen van onze passagiers, bijvoorbeeld als het gaat om gezond en bewust eten. Door de samenwerking met HMSHost zijn we in staat onze reizigers een complete horecabeleving te bieden. Met aandacht voor duurzaamheid en de vertegenwoordiging van meer lokale horecaconcepten op onze luchthaven.'
Walter Seib, CEO van HMSHost International, vult aan: 'We zijn zeer verheugd dat we zelfs in tijden van corona, waar de sector voor grote uitdagingen staan, onze samenwerking met Schiphol kunnen voortzetten. Dat geeft meer waarde aan ons jarenlange partnership en het is tegelijkertijd een positief teken voor de industrie om te blijven geloven in de toekomst.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- tanja dik
- schiphol
- hmshost international
- horeca
- the avocado show
- consument
- food
- walter seib
- luchthaven
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworstgerucht25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing