Max Verstappen pop-up store Batavia Stad
- Food-en-retail
- 14 okt 2020 @ 10:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Merken
- 14 okt 2020 @ 10:51
- Sjaak Hoogkamer
Om de vraag naar Max Verstappen-merchandise makkelijker te maken is er een heuse pop-up store geopend. Het wordt het tweede fysieke, officiële verkooppunt van de Formule 1 coureur, naast de officiële Max Verstappen store in Swalmen, Limburg.
Fans kunnen in Batavia Stad Fashion Outlet, vanaf vandaag tot het einde van dit jaar, bijzondere Max Verstappen race-items zoals zijn helm bekijken en officiële Max Verstappen en Red Bull Racing merchandise kopen.
Verstappen zelf over de store: ‘De steun van mijn fans vanuit heel Nederland is altijd geweldig geweest. Het is super dat zij nu niet alleen in Limburg, maar ook in Batavia Stad Fashion Outlet terechtkunnen om een aantal voor mij bijzondere race-items in het echt te bewonderen.’
Formule-1 auto
Tijdens de openingsweek zal Red Bull aanwezig zijn met promoteams, en een DJ-event car om de opening met muziek te ondersteunen. Vanaf zaterdag 17 oktober wordt er zelfs een Red Bull Formule 1-auto in het centrum van Batavia Stad geplaatst. De Max Verstappen pop-up store in Batavia Stad Fashion Outlet is elke dag van de week geopend.
Scott Otte, Marketing Director Batavia Stad Fashion Outlet: ‘Eén van onze kernwaarden is beautifully local en daarom zijn we er trots op dat deze sportheld en succesvolste coureur van Nederland ervoor gekozen heeft om een pop-up store te openen in Batavia Stad Fashion Outlet. Onze bezoekers komen uit heel Nederland en we weten dat daar heel veel Max Verstappen-fans bij zijn, die hier nu hun favoriete merchandise kunnen vinden.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing