Coca-Cola kerstfilm 2020: 'geef iets dat alleen jij kan geven'

Coca-Cola kerstfilm 2020: 'geef iets dat alleen jij kan geven'
  • Food-en-retail
  • 11 nov 2020 @ 15:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodCreatieCommercialsMarketing

De feelgood-wedloop richting Kerst begint weer en vooral grotere merken met dito-budgetten laten zich dan van hun mooiste kant zien. Zoals Coca-Cola dat deze keer een odyssee van een vader verbeeldt.

De boodschap is:
'This Christmas, give something only you can give. Be it in person, over an awkward video call, or just a quick message, making time for the ones you love is what makes Christmas truly the most special time of year, no matter how you do it. Wherever you are, we hope you have a good one. Merry Christmas. Coca-Cola.'


De campagne wordt internationaal uitgerold en is o.a. ook te zien op het eigen YouTube-kanaal met 3,44 miljoen abonnees. Bekijk hem in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken