Interne feestdagen-film Xenos gaat viraal
- Food-en-retail
- 27 nov 2020 @ 11:54
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 27 nov 2020 @ 11:54
- Peter van Woensel Kooy
De collega's van het servicekantoor van Xenos zijn de #jerusalemachallenge aangegaan, in aanloop naar Black Friday. Eindbazin Linda Keijzer: 'Er kwam ongelofelijk veel energie los bij al onze collega's. Geweldig om te zien dat we elkaar hiermee versterken en motiveren.'
Keijzer (ceo Xenos): ‘Deze week stond in het teken van Black Friday. Voor ons breekt daarmee de drukste periode van het jaar aan. Zowel in onze winkels, online als ook in het distributiecentrum wordt hard gewerkt om alle klanten hartelijk te verwelkomen in de wereld van Xenos. Het zijn bijzondere en avontuurlijke tijden, waar veel van onze collega’s wordt gevraagd. Vandaar dat we de #Jerusalemachallenge zijn aangegaan om al onze collega's op afstand veel succes te wensen. En het resultaat mag er zijn: zelfs de danspasjes waren geoefend.'
Bijzondere uitdaging
'2020 is een buitengewoon succesvol jaar voor Xenos. Consumenten weten ons weer te vinden in onze winkels, online en op social media. Hierdoor zijn de omzetten ongekend hoog en maakt Xenos een enorme groei door. Met de feestdagen in het vooruitzicht betekent dit een nog grotere drukte op alle fronten, waarbij er veel wordt verwacht van onze collega's', licht Wendy Kapteijns van de afdeling Communicatie toe, 'Om het samen gevoel te creëren in deze drukke periode, was het plan dat alle medewerkers van het servicekantoor en DC een dag mee zouden werken in de winkels. Dit ging niet door vanwege de geldende coronamaatregelen. Om onze collega's toch te ondersteunen, maar dan op een andere manier, zijn de collega's van servicekantoor deze #jerusalemachallenge aangegaan.' Zie de interne film hier.
Wereldwijde inhakers
Deze challenge wordt momenteel wereldwijd via social media opgepakt omdat het staat voor positiviteit, verbinding en hoop. 'Een boodschap die past bij deze bijzondere tijden en waar wij binnen Xenos voor staan. Collega's laten zien dat ze er ook in deze drukke tijden niet alleen voor staan', vervolgt Kapteijns. 'Nadat de video intern werd gedeeld kwam er ongelofelijk veel energie los bij alle medewerkers. Geweldig om te zien dat we elkaar hiermee versterken en motiveren. Met elkaar, voor elkaar, samen Xenos', besluit Keijzer enthousiast.
(PvWK)
BEKIJK DE FILM OP DEZE LINK
Linda Keijzer (Xenos)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- dans
- Black Friday
- #jerusalemachallenge
- viral
- retail
- servicekantoor
- Xenos
- ceo
- Linda Keijzer
- inspanning
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing