Coca-Cola kerstboodschap via hologram

Coca-Cola kerstboodschap via hologram
  • Food-en-retail
  • 25 dec 2020 @ 00:01
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingDistributie

Deze feestdagen moedigt Coca-Cola in Nederland iedereen aan om een oprechte verbinding op te zoeken met hun dierbaren met de boodschap: ‘Geef deze kerst iets dat alleen jij kunt geven – jezelf’. Per hologram desnoods.

'Jezelf’ geven kan helaas niet altijd fysiek deze kerst en daarom heeft het frisdrankmerk samen met bureau Coopr een aantal mensen in het Rijndam Revalidatiecentrum in Rotterdam een wel heel bijzondere ontmoeting gegeven, namelijk een persoonlijke boodschap van dierbaren via een hologram!

De levensgrote hologrammen met persoonlijke boodschappen leveren hartverwarmende reacties op, melden de initiatoren. Zie ook de video hieronder.

credits
Merk: Coca-Cola Nederland
Bureau: Coopr
Productiemaatschappij: Big Shots
Hologram: Here we Holo
Design: Finally an agency

 

* Bekijk hier de -nu al legendarische- internationale Kerstfilm van Coca-Cola in 2020, als eerste vertoond op MT
* Lees hier meer over de Coca-Cola-kerstcampagne in teken van ‘oprechte verbinding’



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken