OneFit en Heineken doen Dry January-workout
- Food-en-retail
- 6 jan 2021 @ 10:26
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Activatie
- 6 jan 2021 @ 10:26
- Sjaak Hoogkamer
Om toch gezond en fit aan het jaar te kunnen beginnen slaan het Nederlandse sport- en fitnessplatform OneFit en Heineken 0.0 de handen ineen. Wie in januari Heineken 0.0 producten koopt bij Albert Heijn, ontvangt 4 weken gratis online sporten bij OneFit.
‘Het is op dit moment belangrijker dan ooit om fit en gezond te blijven. Sporten is goed voor je gezondheid, je immuunsysteem en ook mentaal zul je je beter voelen,’ aldus Edouard Leeuwenburg, Managing director OneFit. ‘Met onze online lessen bieden we klanten een breed assortiment van high intensity sports tot en met ontspannende meditatieve yoga aan. Het overgrote deel van de lessen is speciaal voor de lockdown ontwikkeld en gemakkelijk te streamen vanuit je woonkamer, slaapkamer of balkon.’
Heineken en OneFit organiseren activatie om mensen thuis te laten sporten
Josefien Olij, Marketing Manager Heineken vult aan: 'Heineken 0.0 past naadloos bij een gezonde levensstijl en de samenwerking met OneFit is voor ons dan ook een perfecte manier om te laten zien dat je ook tijdens Dry January van een verfrissend biertje kunt genieten.’
Bij aankoop van minimaal € 9,99 aan Heineken 0.0 producten bij Albert Heijn, kan iedereen 4 weken gratis online sporten via OneFit. Van yoga tot high intensity, voor ieder wat wils. De lessen komen daarnaast rechtstreeks vanuit bijzondere locaties in Amsterdam, zoals AFAS Live, en de Foodhallen West.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing