[boxtoernooi] Dinnerly lanceert budget-maaltijdbox tijdens pandemie
- Food-en-retail
- 4 feb 2021 @ 11:46
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DistributieFoodMarketing
- 4 feb 2021 @ 11:46
- Peter van Woensel Kooy
Marley Spoon, de internationale aanbieder van maaltijdboxen, lanceert haar low budget maaltijdbox. 'Dinnerly' wil met prijzen vanaf €2,95 per portie de betaalbaarste foodbox op de Nederlandse markt worden.
Dat lijkt een slimme move in povere tijden, waarin consumenten vaker de hand op de knip houden en thuisbezorgen een veilig alternatief is. Alleen zijn veel maaltijdboxen aan de dure kant, zo zien wij in het door MarketingTribune nauwgezet gevolgde 'boxtoernooi' met ruim 50 cases. Wordt dit de knock out voor de andere spelers en de stenen winkels?
De recepten van Dinnerly bestaan uit slechts zes ingrediënten, zijn snel en makkelijk, én helpen de klant eenvoudig een lekkere maaltijd te koken waar iedereen aan tafel van geniet, zo belooft de nieuwe Marley Spoon-dochter. 'Dinnerly speelt in op de impact die de pandemie heeft op veel Nederlandse huishoudens.'
'We hebben tijdens de pandemie een toename van de vraag naar Marley Spoon maaltijdboxen gezien, en ons gerealiseerd hoe belangrijk het is dat onze maaltijden elke week veilig en betrouwbaar worden bezorgd', vult de ceo Europa, Ebony Morczinek aan. 'Covid-19 heeft echter ook een dramatische impact gehad op de financiën van veel huishoudens. Daarom introduceren we onze budgetvriendelijke maaltijdbox Dinnerly aan Nederland. Om ervoor te zorgen dat elk huishouden in Nederland de optie heeft om thuis betaalbaar, lekker en gemakkelijk te koken.'
Klanten van Dinnerly kunnen kiezen tussen een box voor twee of vier personen, en ontvangen 3 tot 5 recepten per week. Dinnerly bezorgt verse ingrediënten verpakt in precies de juiste hoeveelheden met bijbehorende digitale recepten. Je kookt al met Dinnerly vanaf €2,95 per portie (excl. bezorgkosten).
Dinnerly is nu in het hele land verkrijgbaar (behalve op de Waddeneilanden) en te bestellen op www.dinnerly.nl, besluiten de initiatoren.
(PvWK)
Over Marley Spoon
'De maaltijdbox van Marley Spoon geeft antwoord op die altijd terugkerende vraag “Wat eten we vanavond?”. De snel groeiende scale-up brengt heerlijk, vers en makkelijk koken namelijk terug bij de mensen thuis. Wekelijks selecteren klanten online welke recepten zij willen koken. Marley Spoon bezorgt vervolgens de verse ingrediënten in precies de juiste hoeveelheden en met stap-voor-stap instructies aan huis! Koken met Marley Spoon is tijdsbesparend, gezond en helpt om voedselverspilling te verminderen. De maaltijdboxen van Marley Spoon zijn te koop in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Australië en de Verenigde Staten. Dinnerly is de budgetvriendelijke maaltijdbox van Marley Spoon.'
(bron: MS)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- maaltijd
- maaltijdbox
- discount
- aanbieder
- Marley Spoon
- food
- gemak
- maaltijdboxen
- pandemie
- Berlijn
- low budget
- box Dinnerly.
- merk
- distributie
- internationaal
- betaalbaar
- lancering
- thuisbezorgd
- portie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing