Blokker daagt Sodastream uit
- Food-en-retail
- 1 apr 2021 @ 14:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 1 apr 2021 @ 14:54
- Sjaak Hoogkamer
Blokker introduceert vandaag de eigen sodawatermaker, een machine waarmee consumenten thuis vers bruiswater kunnen maken. Met de introductie ervan gaat Blokker de strijd aan met Sodastream.
Met een scherpere prijs – nog geen 50 euro - en universeel uitwisselbare CO2-cilinders zet Blokker de sodawatermarkt op scherp. Sodastream is de enige andere sodawatermaker met een machine voor een gemiddelde verkoopprijs van net onder 60 euro.
‘Dankzij de sodawatermaker hoef je niet langer met flessen water te sjouwen en maak je thuis met een druk op de knop vers bruisend water. Een voorbeeld van de luxe en comfort die we onze klanten graag bieden, voor een toegankelijke prijs,’ zegt Jeanine Holscher, CEO van Blokker. ‘Deze introductie volgt op de lancering van Blokker koffiecups vorige maand en is onderdeel van onze strategie om de consument steeds meer premium producten voor een Blokker-prijs aan te bieden. Ook zijn wij blij dat wij door het stimuleren van thuis soda maken, in een apparaat van gerecycled plastic, een bijdrage aan duurzaamheid kunnen leveren.’
Universele cilinder
De CO2-cilinder, het gaspatroon dat in de sodawater maker gaat om bubbels te maken, is goed voor 60 liter bruiswater en kan na gebruik ingewisseld worden bij een Blokker-winkel voor een gevuld exemplaar (€9,99). De cilinder is universeel waardoor consumenten met een SodaStream deze ook kunnen gebruiken. De sodawater maker van Blokker is verkrijgbaar in de kleuren zwart en grijs.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing