MG opent pop-up store in Westfield Mall

MG opent pop-up store in Westfield Mall
  • Food-en-retail
  • 9 apr 2021 @ 16:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Automotive

In de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam opent MG een pop-up store waar geïnteresseerden kunnen kennismaken met het vernieuwde merk en de elektrische modellen.

In de 221 m2 grote pop-up store van MG kunnen bezoekers de MG ZS EV, de MG EHS Plug-in Hybrid en vanaf deze zomer ook de nieuwe MG Marvel R Electric bekijken. Uiteraard geheel volgens strikte naleving van de COVID-19-maatregelen. Een MG-productspecialist staat klaar om alle vragen over de MG-producten te beantwoorden en de voordelen van elektrisch rijden uit te leggen. Naar wens kan direct een afspraak voor een proefrit worden gepland bij een van de MG Brandstores in Nederland.

De pop-up store is gerealiseerd in samenwerking met de Nederlandse MG-distributeur Van Mossel. Het groeiende dealernetwerk telt drie MG Brandstores in Amsterdam, Rotterdam en Breda en twaalf servicelocaties in heel Nederland. De pop-up store draagt volgens MG bij aan de missie om elektrische mobiliteit toegankelijk te maken voor automobilisten die jong van geest zijn en klaar om een nieuwe elektrische levensstijl te omarmen.

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken