Jumbo City aan de Nachtegaalstraat in Utrecht opent haar deuren

 Jumbo City aan de Nachtegaalstraat in Utrecht opent haar deuren
  • Food-en-retail
  • 2 jun 2021 @ 11:42
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • DoelgroepenWinkelen

Op woensdag 16 juni opent Jumbo de nieuwe Jumbo City aan de Nachtegaalstraat 16 in Utrecht. De nieuwe stadse winkel wil in dagelijkse boodschappen en producten voor onderweg voorzien.

Zeven dagen per week kunnen inwoners en bezoekers van Utrecht en omgeving er terecht voor zowel de dagelijkse boodschappen als een ruim aanbod aan producten voor onderweg.

Klanten die in de openingsweek voor een bedrag van 10 euro of meer boodschappen doen, worden getrakteerd op een La Place chocoladereep (deze actie is geldig tot en met zondag 20 juni 2021). Filiaalmanager Elise van Eck kijkt uit naar de opening en vertelt: “De nieuwe winkel wordt prachtig! Ons winkelteam is er helemaal klaar voor om onze klanten te verwelkomen in een sfeervolle en overzichtelijke winkelomgeving. De winkel brengt straks een verrassend ruim assortiment.”

Gemak centraal
De nieuwe Jumbo City speelt in op de verschillende behoeften van klanten uit de stad. Klanten kunnen terecht voor hun dagelijkse boodschappen, maar ook voor verse maaltijden en producten voor onderweg. Voor klanten die snel iets willen halen heeft Jumbo City Utrecht Nachtegaalstraat lekkere ontbijt-, lunch- en snackproducten uit eigen bakkerij en een assortiment gesneden fruit, sappen en smoothies. Klanten rekenen binnen een handomdraai af bij de self checkoutkassa’s. Aansluitend op de wensen van klanten in de binnenstad hanteert Jumbo City Utrecht Nachtegaalstraat ruime openingstijden. De winkel is op maandag tot en met zaterdag geopend van 8.00 tot 22.00 uur en zondag van 10.00 tot 21.00 uur.
(PvWK)

Over Jumbo Supermarkten
'Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke ondernemershistorie. In 1921 begonnen als groothandel en sindsdien een indrukwekkende groei doorgemaakt naar inmiddels de tweede supermarktketen van Nederland. In 2019 kwamen daar de eerste winkels in België bij. Jumbo telt momenteel ruim 680 supermarkten, waaronder 8 Foodmarkten en een succesvolle online bestel- en bezorgservice via Jumbo.com. Ook voert het concern het gemakswinkelconcept Jumbo City, waarin elementen van de reguliere Jumbo winkel, Foodmarkt én van restaurantketen La Place worden gecombineerd. Zo wil Jumbo lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen. In alles wat Jumbo doet, staan de wensen, behoeften en verwachtingen van de klant voorop. De supermarktketen zet alles op alles om klanten te blijven verrassen en inspireren en hen elke dag de leukste boodschap te bieden. Zo wordt in alle winkels én online de unieke Jumbo formule gevoerd: de beste service + het grootste assortiment x de laagste prijs. Klanten kunnen daarbij vertrouwen op de 7 Zekerheden van Jumbo. Door de klant altijd centraal te stellen, is Jumbo één van de best gewaardeerde supermarktketens. Jaarlijks mag Jumbo ruim 10 miljoen klanten verwelkomen. 2021 staat in het teken van het 100-jarig bestaan van het familiebedrijf. Een belangrijke mijlpaal die wordt gevierd samen met klanten, ondernemers, partners, leveranciers en alle 100.000 medewerkers. Jumbo kijkt vol vertrouwen naar de toekomst en blijft elke dag op zoek naar nieuwe kansen en mogelijkheden om in te investeren en van klanten fans te maken. Dat is de passie die in het hele bedrijf wordt doorgegeven.'

(bron: Jumbo)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken