Lay's lanceert online pop-up-restaurant
- Food-en-retail
- 2 jun 2021 @ 15:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Food
- 2 jun 2021 @ 15:20
- Lucas Boon
Lay's lanceert in samenwerking met Uber Eats een online pop-up-restaurant waar de bezoeker zijn favoriete chips-smaak kan samenstellen en laten thuisbezorgen.
Het online restaurant -exclusief voor Amsterdammers- is slechts twee dagen geopend: morgen en vrijdag. Het menu bestaat uit drie 'iconische Lay's-smaken' die de namen van fastfoodketens KFC, Subway en Pizza Hut dragen.
De drie smaken plus verpakkingen.
De smaken vliegen de schappen uit, aldus Lay's (onderdeel van PesiCo), dus voor wie ze nog niet heeft weten te bemachtigen, biedt het zogenoemde Lay's Iconic Restaurant uitkomst. De actie is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Fitzroy.
Wie in Amsterdam woont, kan morgen en vrijdag tussen 15 en 21 uur de chipssmaken bestellen via Uber Eats. Kosten zijn €2 per zak, in de bekende verpakking van het originele gerecht.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing