Cmo Trix van der Vleuten verlaat KFC

Cmo Trix van der Vleuten verlaat KFC
  • Food-en-retail
  • 24 aug 2021 @ 08:15
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaFoodMarketing

'Mijn geweldige "ride" bij KFC is ten einde. Het merk weer tot groei brengen, e-commerce introduceren en het vegetarische restaurant zijn slechts enkele van de hoogtepunten', maakt cmo Trix van der Vleuten bekend.

Recent sierde zij nog de zomercover van MarketingTribune. Wat haar volgende stap zal zijn, wordt binnenkort bekend gemaakt. Van Der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde, waaronder Philips.
Hierna koos Trix van der Vleuten in mei 2019 voor een overstap naar KFC.

'Ik ben vereerd dat ik voor zo'n geweldig merk heb gewerkt en de beslissing om te vertrekken werd niet lichtvaardig genomen.  Te veel mensen om hier te bedanken en ik ben ongelooflijk dankbaar voor de kans om met een zeer gepassioneerd, getalenteerd en doelgericht marketingteam te hebben gewerkt. Voor alle RSC-collega's, franchisenemers en onze restaurantteams: het is een voorrecht om met u samen te werken. En aan onze bureaus en leveranciers: bedankt voor uw partnerschap, hebben we samen een aantal ongelooflijke momenten en ervaringen gecreëerd', stelt Van Der Vleuten op Linkedin, 'KFC heeft een speciale plaats in mijn hart.'
(PvWK, foto: TvV/KFC)

Lees ook: [CMO] Trix van der Vleuten (KFC): 'Marketing moet aantoonbaar bijdragen aan de maatschappij'


De zeer succesvolle vega-pop up store van KFC NL

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken