Cmo Trix van der Vleuten verlaat KFC
- Food-en-retail
- 24 aug 2021 @ 08:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaFoodMarketing
- 24 aug 2021 @ 08:15
- Peter van Woensel Kooy
'Mijn geweldige "ride" bij KFC is ten einde. Het merk weer tot groei brengen, e-commerce introduceren en het vegetarische restaurant zijn slechts enkele van de hoogtepunten', maakt cmo Trix van der Vleuten bekend.
Recent sierde zij nog de zomercover van MarketingTribune. Wat haar volgende stap zal zijn, wordt binnenkort bekend gemaakt. Van Der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde, waaronder Philips.
Hierna koos Trix van der Vleuten in mei 2019 voor een overstap naar KFC.
'Ik ben vereerd dat ik voor zo'n geweldig merk heb gewerkt en de beslissing om te vertrekken werd niet lichtvaardig genomen. Te veel mensen om hier te bedanken en ik ben ongelooflijk dankbaar voor de kans om met een zeer gepassioneerd, getalenteerd en doelgericht marketingteam te hebben gewerkt. Voor alle RSC-collega's, franchisenemers en onze restaurantteams: het is een voorrecht om met u samen te werken. En aan onze bureaus en leveranciers: bedankt voor uw partnerschap, hebben we samen een aantal ongelooflijke momenten en ervaringen gecreëerd', stelt Van Der Vleuten op Linkedin, 'KFC heeft een speciale plaats in mijn hart.'
(PvWK, foto: TvV/KFC)
Lees ook: [CMO] Trix van der Vleuten (KFC): 'Marketing moet aantoonbaar bijdragen aan de maatschappij'
De zeer succesvolle vega-pop up store van KFC NL
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- kip
- KFC
- restaurant
- Trix van Vleuten
- cmo
- ride
- cmo
- e-commerce
- ten einde
- merk
- hoogtepunt
- groei
- vegetarisch
- Trix van der Vleuten
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing