Albert Heijn en BP starten uitrol AH to go naar ruim 100 tankstations
- Food-en-retail
- 21 sep 2021 @ 08:32
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DistributieWinkelen
- 21 sep 2021 @ 08:32
- Peter van Woensel Kooy
De uitrol van Albert Heijn to go op British Petroleum-tankstations in Nederland start deze week met de opening van BP Vliete aan de A58 bij het Zeeuwse Krabbendijke. Het plan is om dit jaar nog eens veertien BP-pompen om te bouwen, gevolgd door ruim 80 BP tankstations in 2022.
Hiermee breiden Albert Heijn en BP hun samenwerking uit naar ruim 100 tankstations verspreid over heel het land. Klanten kunnen hier terecht voor lekker, vers eten en drinken voor onderweg.
De samenwerking is het vervolg op de eerdere succesvolle proef van BP en Albert Heijn. Met de opening van BP Vliete, hebben inmiddels tien BP tankstations een Albert Heijn to go. Tot het einde van dit jaar komt hier iedere week een AH to go bij, wat het totaal aantal eind 2021 op 24 locaties brengt.
Nog lekkerder eten en drinken voor onderweg
De mooie combinatie van specifieke kennis en jarenlange ervaring van Albert Heijn en BP op hun eigen vakgebied, zorgt voor nog lekkerder eten en drinken voor onderweg: met een vers assortiment dat helemaal is toegespitst op de wensen van de weggebruiker. De Albert Heijn to go winkel bij BP biedt de weggebruiker een grote keuze aan ter plekke vers bereid eten – warm en koud op bestelling – en drinken voor onderweg, zoals koffie van baristakwaliteit, belegde broodjes, salades, croissants, snacks en verse vruchten- en groentesappen. Uiteraard vinden klanten er ook nog steeds de vertrouwde autoproducten, zoals Castrol motorolie en ruitensproeiervloeistof.
Convenience aanbod
De samenwerking met BP sluit volgens de partners naadloos aan op de ambitie van Albert Heijn om er altijd en overal te zijn voor klanten: om de hoek en onderweg, zoals op treinstations, hogescholen, ziekenhuizen én bij tankstations. Voor BP draagt de samenwerking met Albert Heijn bij aan de uitvoering van haar strategie 'om het convenience aanbod wereldwijd te herdefiniëren en uit te breiden – en weggebruikers daarmee alles te bieden wat zij nodig hebben op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden'.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing