AH opent eerste verbouwde voormalige Deen-winkel in Avenhorn
- Food-en-retail
- 23 sep 2021 @ 08:39
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFood
- 23 sep 2021 @ 08:39
- Peter van Woensel Kooy
Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn en supermarktmanager Jelle Blouw hebben de opening van de nieuwe AH in Avenhorn verricht. Het is de eerste van de in totaal 38 winkels die Albert Heijn heeft overgenomen van Deen.
Klanten vinden hier volgens AH de allernieuwste formule met veel vers, gemak en digitale innovaties. 'De vernieuwde winkels hebben allemaal het goede van Deen, gecombineerd met het lekkere van Albert Heijn. De komende weken staan er nog eens 37 openingen op het programma.'
Marit van Egmond: 'Het is echt een bijzonder moment waar we met z'n allen lang naar uitgekeken hebben. Samen met onze nieuwe collega's gaan we ervoor zorgen dat klanten zich snel thuis voelen in onze winkels. Dat begint met het vertrouwde winkelteam, maar ook de geliefde Deen-producten die we in ons assortiment behouden, zoals de bloemen en planten, helpen daar zeker bij. We zijn nu hard aan de slag om de winkels om te bouwen zodat klanten snel weer hun dagelijkse boodschappen om de hoek kunnen doen.'
Jelle Blouw, supermarktmanager Albert Heijn Avenhorn: 'Ik ben trots op mijn team dat ontzettend hard heeft gewerkt om vandaag als Albert Heijn-winkel open te kunnen gaan. We hebben er veel zin in om de vertrouwde klanten van Avenhorn te ontvangen in onze nieuwe winkel. We gaan ze verrassen met het mooie en ruime assortiment, de populaire spaaracties, de zelfscan en de beste service.'
Volop in keuze in vers
Deze nieuwe Albert Heijn, gevestigd in winkelcentrum Vijverhof, heeft volgens AH een groot aanbod verse groenten en fruit, onder meer afkomstig uit de regio, zoals spitskool uit Sint Pancras en ijsbergsla uit Heerhugowaard. 'Ook is er een flink biologisch en vega(n) assortiment én kunnen klanten kiezen uit veel verschillende ultraverse maaltijden en verspakketten. Voor ontbijt, lunch en borrel is er een uitgebreide keuze aan kazen uit binnen- en buitenland, vleeswaren, tapas en noten. Bij de bakkerij vinden klanten een ruime selectie vers afgebakken brood en heerlijk gebak. En uiteraard ook de bekende West-Friese bakkersbroden en krustiebroodjes van Bakkerij Pater.'
Think global, act local, lijkt hiermee weer eens mooi door de marketeers van Ahold te worden gezegd.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- ombouw
- Avenhorn
- AH
- supermarktmanager
- Deen
- retail
- Albert Heijn
- Jelle Blouw
- Marit van Egmond
- act local
- Albert Heijn
- hamster
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing