Brad Pitt het nieuwe gezicht van De'Longhi
- Food-en-retail
- 3 sep 2021 @ 10:05
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 sep 2021 @ 10:05
- Michiel van Zaane
De’Longhi, fabrikant van espressomachines voor thuisgebruik, lanceert haar eerste internationale campagne onder leiding van Damien Chazelle met in de hoofdrol Brad Pitt. De kijker wordt getrakteerd op een glimp van een klassieke “day-in-the-life-of Brad Pitt".
‘De’Longhi heeft de afgelopen jaren een buitengewone groei doorgemaakt en de productie van espressomachines voor thuisgebruik heeft een centrale rol gespeeld in deze groei’ zegt CEO Massimo Garavaglia. ‘Wij geloven dat Brad Pitt de perfecte ambassadeur is om de wereld over De’Longhi te vertellen - hij is de ultieme belichaming van de geest van De’Longhi: gedurfd en internationaal, maar tegelijkertijd verfijnd en elegant.’
Naast de acteur en de regisseur beschikt de film over de talenten van nog twee andere Oscarwinnaars, cameraman Linus Sandgren en componist Justin Hurwitz, beiden onderdeel van het ‘dreamteam’ van La La Land. Hurwitz, die een originele soundtrack voor de commercial heeft gemaakt, zegt: ‘Toen ik zag wat Damien deed met de filmgrain en Brad er nog cooler uitzag dan ik hem ooit heb gezien, had ik direct zin om een bijpassend deuntje en matchende vibe te creëren.’ De veelgeprezen fotograaf Lachlan Bailey completeert het team.
Brad Pitt kiezen voor deze internationale campagne betekent meer dan werken met een wereldwijd erkend icoon. Pitt is een veelgeprezen acteur en producent, een betrokken pleitbezorger op het gebied van milieukwesties, een verzamelaar van kunst en gepassioneerd door architectuur en design.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing