Lidl presenteert de herfstcampagne

Lidl presenteert de herfstcampagne
  • Food-en-retail
  • 30 sep 2021 @ 09:14
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Winkelen

Vanaf deze week lanceert Lidl een uitgebreid assortiment met ruim 250 producten die passen bij het herfstseizoen. Traditioneel is Lidl naar eigen zeggen de supermarkt die in de herfst het meest uitpakt met seizoensproducten.

Het assortiment is volgens Lidl ‘vertaald naar een 360-graden herfstcampagne.’ Eind deze week ligt de herfstbrochure op de mat. Daarnaast worden radio en diverse print-, online en social uitingen ingezet plus een nieuwe tv-commercial met Teun en Kevin uit de Lidl-flat. Met een weekend op de Veluwe, boordevol heerlijke herfstgerechten, lijkt het voor het duo een geweldig vooruitzicht. Dit pakt echter anders uit…

Lidl-flat bestaat 1 jaar
Het is alweer een jaar geleden dat Lidl het vaste campagnegrid van de Lidl-flat introduceerde. En met succes. Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl: ‘Nederland heeft de Lidl-flat met Teun en Kevin direct omarmd. We krijgen nog steeds enorm veel positieve reacties en zien dat de commercials hoger scoren dan de benchmark. Dat vertaalt zich ook door naar de winkelvloer. Het is mooi om te zien hoe je door dicht bij je doelgroep te blijven, in combinatie met consistente marketing, echt resultaat kunt boeken.’



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken