Zeeman zet hardwerkende helden in hoofdrol campagne
- Food-en-retail
- 6 sep 2021 @ 09:54
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - InspiratieRetailVideo
- 6 sep 2021 @ 09:54
- Ryan Baij
Voor hun nieuwste campagne is Zeeman op zoek gegaan naar de stille krachten in onze samenleving: mensen die het échte werk doen.
Zeeman zet daarmee onder andere vissers, timmermannen, slopers, bouwers en lassers in het zonnetje. Alle beroepen worden uitgevoerd door zowel mannen als vrouwen. Een ode aan een groep mensen die gevaarlijk werken, zwaar werken, hard werken of ’s nachts werken. Helden die onmisbaar werk doen voor ons allemaal.
Deze no-nonsense aanpakkers doen volgens Zeeman niet aan fast-fashion. Ze kiezen jaar in jaar uit het liefst dezelfde werkkleding. Kleding die gewoon goed zit en tegen een stootje kan. Zeeman ziet dat hun basics steeds vaker ook bij hun favoriet is. Als echte workwear dus.
In de video op de website zie je Fernando, Marleen, Krijn en Liesbeth die in deze campagne aan het werk zijn.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing