Duyvis start in de categorie broodbeleg

Duyvis start in de categorie broodbeleg
  • Food-en-retail
  • 11 okt 2021 @ 08:03
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodPackaging design

Borrelnotenmerk Duyvis stapt in de categorie broodbeleg met een eigen merk pindakaas. Om het onderscheid te kunnen maken in deze voor het merk nieuwe categorie, zet Duyvis volop in op smaak.

‘Bij Duyvis hebben we al meer dan 200 jaar verstand van pinda’s. Dus toen vanuit PepsiCo Nederland de vraag kwam of we onze expertise wilden inzetten voor een pindakaas, hoefden we daar niet lang over na te denken. Het voelde als een logische vervolgstap’, zegt Kate Anthonis, Brand Manager bij Duyvis op Verpakkingsmanagement.nl. Volgens Anthonis zit de categorie noten- en zadenspreads al een tijd in de lift. Nederlandse consumenten zoeken volgens haar steeds meer naar smakelijke spreads binnen de gezondheidstrend en Duyvis speelt daar nu op in met ‘That’s Peanut Butter’: pindakaas in de varianten Natural en Sweet & Salty. Het internationale designbureau Morillas zorgde voor de herkenbaarheid met een onderscheidende verpakking. Lees hier verder.
(PvWK, bron: Verpakkingsmanagement.nl)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken