The Masked Singer gepromoot via AH-verspakketten
- Food-en-retail
- 11 okt 2021 @ 12:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 11 okt 2021 @ 12:05
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn start vandaag op maandag 11 oktober met de verkoop van tien verschillende soorten verspakketten in het thema van het RTL-programma 'The Masked Singer'. De speciale verpakking van de pakketten is na gebruik los te halen en tevens als masker te gebruiken.
Een jury en de kijkers moeten tijdens 'The Masked Singer' raden welke BN-ers er in de verkleedpakken zitten. Het nieuwe seizoen start 15 oktober 2021, waarna er elke vrijdagavond een nieuwe uitzending volgt. Albert Heijn en RTL hebben samen met Ad Alliance het programma The Masked Dinner Room ontwikkeld, zegt directeur Marketing Communicatie Johan van der Zanden namens Albert Heijn. In die kamer komen de onherkenbare zangers samen. Van Der Zanden: 'Daarnaast kunnen klanten via onze verspakketten exclusieve hintfilmpjes bekijken. Met deze combinatie bieden we onze klanten alle ingrediënten voor een verrassende vrijdagavond met een gezonde en lekkere maaltijd en gezelligheid met de hele familie.'
Extra engagement
De filmpjes zijn te bekijken door via de AH-app de barcode van het verspakket te scannen. De partners in het project zenden deze hints uit elke donderdag om middernacht, om de klant / kijker extra engagement te bieden. De AH themaverspakketten worden tot de laatste aflevering, die op 17 december 2021 te zien is, verkocht.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- programma
- tv
- The Masked Dinner Room
- Albert Heijn
- Ad Alliance
- The Masked Singer
- Marketing Communicatie
- nieuwe uitzending
- BN-er
- Johan van der Zanden
- retail
- koken
- AH
- directeur
- verkleedpak
- food
- RTL
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing