Albert Heijn introduceert Maaltijd Thuis
- Food-en-retail
- 8 jun 2022 @ 09:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 jun 2022 @ 09:51
- Sjaak Hoogkamer
Maaltijd Thuis is een nieuwe maaltijdservice van Albert Heijn. Het is volgens de supermarkt ‘voor klanten die hulp kunnen gebruiken bij het op tafel zetten van een verse en gezonde maaltijd of gewoon op zoek zijn naar gemak.’
Met Maaltijd Thuis kunnen klanten wekelijks verse maaltijden bestellen die op een vaste dag en door een vaste bezorger thuisbezorgd worden. De maaltijden hoeven alleen nog even opgewarmd te worden. Maaltijd Thuis biedt maaltijden met aandacht voor persoonlijke eet- en dieetwensen zoals zoutarm, glutenvrij en vegetarisch. Het eten wordt kleiner gesneden als dat nodig is. Klanten kunnen zo hun maaltijd helemaal afstemmen op hun wensen en behoeften.
Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: ‘We willen allemaal graag lekker in ons vel zitten. Een goede, gevarieerde maaltijd is de basis om elke dag van het leven te genieten, voor jong en oud. Daarnaast weet ik hoe belangrijk een vertrouwd gezicht en een praatje aan de deur voor veel mensen is. Bij Maaltijd Thuis komt dit allemaal samen.’
De markt voor thuisbezorging van eten en drinken groeit volgens Albert Heijn sterk. Na de uitbreiding van boodschappenbezorging de afgelopen jaren in zowel Nederland als België en de bezorging in Amsterdam, stapt Albert Heijn met Maaltijd Thuis nu ook in de landelijke bezorging van maaltijden. De komende periode gaat Albert Heijn naar eigen zeggen 'verder vormgeven aan de groei van Maaltijd Thuis, zowel richting particulieren als instellingen, die ook steeds vaker op zoek zijn naar maaltijdoplossingen.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing