Nieuwe campagne Sourcy Vitaminwater
- Food-en-retail
- 25 jul 2022 @ 09:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 jul 2022 @ 09:04
- Sjaak Hoogkamer
Sourcy Vitaminwater komt met een nieuwe campagne “After the Sip” en bouwt daarmee voort op het communicatie idee van 2021: “Sourcy Vitaminwater, dát doet wat met je”.
De campagne-uitingen beginnen met een standpunt van binnenuit een Sourcy Vitaminwater-fles en laat volgens Vrumona ‘daarna precies zien wat "Dát doet wat me je" betekent.’
De campagne is ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising en geregisseerd door Jaap Vliegenthart. De cross mediale campagne is vanaf vandaag, maandag 25 juli te zien op tv, online, social, en digital out of home. Daarnaast is er, in lijn met de campagnevideo, een Snapchat lens ontwikkeld zodat, met name de jongere (18-24) consumenten, ook zelf kunnen interacteren met het standpunt van binnenuit de Sourcy Vitaminwater-fles.
Stephan van Ee, marketingdirecteur Sourcy: ‘Deze nieuwe Sourcy Vitaminwater campagne zet, onder de noemer “dát doet wat met je”, met een knipoog het effect van een lekkere slok Sourcy Vitaminwater centraal. De campagne draagt daarmee bij aan de awareness en trial van het merk evenals relevante merkassociaties op smaak en verfrissing. Deze campagne gaat de forse groei van Sourcy Vitaminwater verder versnellen.’
De ATL campagne wordt ondersteund met een grootschalig samplingplan in het off- en online retailkanaal.
CREDITS
Klant: Vrumona - Sourcy Vitaminwater
Verantwoordelijk bij klant: Charlotte Libaudiere & Esther Kulk
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Sanne Nobel
Account: Willemijn van Eeghen
Producer: Chariva Geurts
Creatie: Sebastian Gudmand-Høyer, Daan Coelman, Ruben van Dijk
Productiemaatschappij: Jaap Vliegenthart
Producer Productiemaatschappij: Lisette Kooijman
Regie: Jaap Vliegenthart
DOP: Rutger Storm
Edit: Taco Arts
Post production: Captcha!
Geluid: Public Audio
Music componist: IJsbrand van Eerdenburg
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing