Bye memorial design introduceert eerste urn
- Food-en-retail
- 11 jan 2023 @ 08:07
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieMarketing
- 11 jan 2023 @ 08:07
- Peter van Woensel Kooy
Bye introduceert Boat, een 'mini urn' in de vorm van een bootje. Deze is handgemaakt in Nederland van wit porselein.
De urnen van Bye worden ontworpen met de gedachte dat het mooier en lichter kan rondom afscheid en verdriet, dichterbij het leven en hoe iemand was. De eerste urn van de collectie is geïnspireerd door de symboliek van varen. Vanaf nu wordt de collectie ook uitgebreid met de Bell Shrine urn.
Boat ter verspreiding
Boat is een 'mini urn', vertellen de initiatoren. Een mini urn wordt gebruikt om een gedeelte van de as in te bewaren en de overige as wordt dan vaak uitgestrooid of verdeeld onder meerdere personen. Boat heeft een inhoud 0,2 liter.
Bell Shrine met symbolen
Een urn met een glazen stolp en een houten onderstel. De urn is verkrijgbaar in twee maten, de grote urn met een inhoud van 3 liter en de kleine met een inhoud van 0,7 liter. Deze urn is met de hand gemaakt in Duitsland. Door een persoonlijk symbool in de stolp te plaatsen blijven herinneringen dichtbij, elk symbool heeft een eigen betekenis.
(PvWK)
Over Bye
'Bye is een Dutch memorial designstudio, opgericht door Tanja Soeter en Desiree Vernie. Ze ontwerpen urnen die gezien mogen worden. De designs zijn handgemaakt gemaakt van kwalitatieve duurzame materialen. Om dagelijks even naar te kijken, langs te lopen of bij stil te staan.'
Meer info staat hier.
(bron: Bye)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing