[Interview] Gian Zandonà over solliciteren via social media

17aug 201715:18
  • Media
  • 23738 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • InterviewSocial MediaOnderzoekVideoTrends

nieuws Volgens Monsterboard gebeurt het steeds vaker: mensen vragen informatie over een vacature via WhatsApp of voeren een sollicitatiegesprek via Skype. We spreken met Gian Zandonà, Managing Director van Monster Worldwide, over deze recente ontwikkeling.

Danish Design toont de exacte tijd in digitale Mupi

17aug 201713:39
  • Media
  • 12262 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CampagnesOutdoor

nieuws Buitenreclamebedrijf JCDecaux toont met zijn digitale Mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft.

Slimme sponsorlessen van Samsung

17aug 201711:03
  • Sponsoring
  • 20363 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ContentSponsorRingInnovatieRio2016

nieuws De successen van prijswinnaars zijn leerzaam, maar dat geldt ook voor de fouten die zij maken - en vakkundig hebben gerepareerd. Succes én fouten stonden onlangs centraal bij een inspiratiesessie van Stichting SponsorRingen. MarketingTribune behandelt ze deze zomer in de serie Sponsorlessen. Vandaag deel 3: de uitdaging van Samsung bij de Olympische sponsoring van Dorian van Rijsselberghe. Hoe riskant was Rio?

Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland

17aug 201709:58
  • Media
  • 7764 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OutdoorPersonalia

nieuws Raymond van Kasterop is de nieuwe Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland en geeft in deze functie leiding aan het Sales & Marketing team. De laatste vijf jaar is Van Kasterop actief geweest als Sales Director bij G+J Media.

Lipton promoot groene ijsthee met begroeide buitenreclame

17aug 201709:03
  • Media
  • 16729 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • FoodReclameOutdoorMerken

nieuws Huh, een begroeide mupi!? Met een 'Green Wall' van gerecycled plastic op buitenreclame-mupi's brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen: 'Taste green, feel good.’ Om iedereen te verleiden tot deze verfrissende groene ijsthee in diverse fruitsmaken, valt Lipton nu op met een extra groene buitenreclame-special bij JCDecaux.

Mercurs opent inschrijving voor 20e editie

17aug 201708:08
  • Media
  • 12790 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekTijdschriftenMediaAwardsContent

nieuws De inschrijving voor de Mercurs 2017 is geopend en duurt tot 4 oktober 2017. Dit jaar zijn er elf categorieën, met een nieuwe hoofdprijs: Mercur Magazinemerk van het Jaar. Een samenvoeging van de Mercur Magazine van het Jaar en Mercur Mediamerk van het Jaar, die afgelopen jaar stevig met elkaar concurreerden.

3FM hervormt programmering, Giel Beelen stopt

16aug 201718:14
  • Media
  • 12695 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaMakersRadio

nieuws NPO-zender 3FM komt op 2 september met een nieuwe programmering. De grootste verandering is het vertrek van Giel Beelen als deejay, na 20 jaar een boegbeeld te zijn geweest. De kwakkelende radiozender wil met de veranderingen marktaandeel terugwinnen. 'Talent en de grenzeloze liefde voor popmuziek vormen samen de leidraad voor de nieuwe programmering op 3FM.'

Rondvraag over afschaffen STER: 'Laat publieke omroepen eerst zelf hun straatje opruimen'

16aug 201717:04
  • Media
  • 23849 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaPolitiekTelevisieForumReclame

nieuws Waarom schaffen we de STER-reclame niet af op de zenders van de Nederlandse Publieke Omroep? Met dit pleidooi gooide NTR-directeur Paul Römer afgelopen weekend een forse steen in de zomerse mediavijver. Reden voor MarketingTribune om vakgenoten en mediawoordvoerders in de Tweede Kamer te vragen of en hoe dit gefinancierd kan worden: herinvoering van kijk- en luistergeld of door marktpartijen als Ziggo en YouTube te laten betalen voor NPO-content? Onze rondvraag bevat reacties van onder meer Frank Volmer (STER), Jan Slagter (Omroep MAX) en veel politieke partijen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk