Fox Sports Eredivisie bedankt 1 miljoen abonnees

20sep 201700:47
  • Media
  • 13044 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CampagnesTelevisieVoetbalActivatie

nieuws Fox Sports Eredivisie viert de mijlpaal van 1 miljoen abonnees met een speciale ‘Bedankt-campagne’. De fans worden hierin bedankt door spelers en medewerkers van FOX Sports Eredivisie. Meefeesten kan via een actiepagina waar speciale voetbalprijzen zijn te winnen. De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Crowd.

NOS belicht horeca-sluikreclame via Instagram

19sep 201715:43
  • Food-en-retail
  • 11694 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodTrends

nieuws Social media als Instagram zijn nieuwe marketingtools tools geworden om een restaurant op de kaart te zetten, toont de NOS item met het volgende item. Wie alvorens een heerlijk gerecht op te peuzelen of te drinken daar eerst een fijne foto van maakt en deze post op bijvoorbeeld Instagram, helpt de horecagelegenheid gratis aan extra promotie. Met dank ook aan Instagram. Hoe werkt dat, bijvoorbeeld voor de supersuccesvolle eetgelegenheid The Avocado Show?

RTL Nederland neemt meerderheidsbelang in Adfactor

19sep 201712:43
  • Media
  • 14576 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieReclameOnline advertisingZakelijk

nieuws RTL Nederland lijft Adfactor in. De broadcaster neemt een meerderheidsbelang van 60% in het digitale advertsingbureau. De samenwerking wordt per 1 oktober 2017 effectief. Adfactor blijft opereren vanuit zijn kantoor in Den Haag.

Denis Rochat leidt Nielsen Watch in Benelux

19sep 201711:18
  • Media
  • 9912 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPersonaliaOnderzoekBereik

nieuws Denis Rochat is benoemd tot de nieuwe Watch Leader van Nielsen in België en Nederland. In deze functie volgt hij Michele Strazzera op, die het bedrijf heeft verlaten 'om nieuwe kansen te exploreren'. Rochat is al decennia lang een vaste waarde binnen Nielsen.

Roland Tameling hoofdredacteur van nieuwkomer Autocar

19sep 201709:43
  • Media
  • 9262 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentJournalistiekPersonaliaTijdschriften

nieuws Roland Tameling wordt hoofdredacteur van Autocar, het Britse format dat naar Nederland komt. Het freelance redactieteam bestaat verder uit Mark van den Ham (art director), Noël Ummels (eindredactie) en Rick Winkelman (radio/podcasting). Mariska Bekendam is verantwoordelijk voor marketing en events, Thijs Dorreboom regelt projecten en concepten.

Lubach lanceert Slechter Leven-keurmerk

18sep 201711:50
  • Food-en-retail
  • 10604 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFoodMVO

nieuws Op al het vlees zónder 'Beter Leven Sterren' zou verplicht een plaatje moeten komen van de leefomstandigheden van de dieren, zodat we met z'n allen minder vaak kiezen voor vlees zonder Beter Leven Sterren. Dat stelde Arjan Lubach in zijn goed bekeken talkshow zondagavond jongst leden. Hij presenteert een speciaal stickervel dat bewuste consumenten op fout vlees kunnen plakken. Dezelfde avond nog lag de site plat.

Winnaars Retailer of the Year categorieprijzen bekend

18sep 201710:22
  • Food-en-retail
  • 6548 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenAwards

nieuws De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland 2017-2018’ en ‘ABN Amro Webshop Awards 2017-2018’ zijn bekend. Ruim 260.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep uit 450 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen op www.bestewinkelketen.nl en www.webshop-awards.nl. In 30 categorieën zijn 50 prijzen uitgereikt. Hier de complete uitslag.

QR Code: De Cadel Evans van de tech

18sep 201709:33
  • Media
  • 8903 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Communicatie

weblog Natuurlijk ben ik hier niet uniek in, maar ik hou heel erg van de underdog. En dan niet de-underdog-die-toch-wint, nee de underdog. Ik werd fan van Lance Armstrong in de hoogtijdagen van Alberto Contador. Toen Lance niet meer won dus. En nu, in de jaren van Froome, ben ik fan van Contador.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk