Allard Frederiks partner in Out in the Open

5sep 201721:36
  • Media
  • 8406 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Branded contentPersonalia

nieuws Allard Frederiks is partner geworden in Out in the Open, het brand publishing bedrijf dat Astrid Prummel een jaar geleden oprichtte met Susanne van Nierop.

Britt Scholte maakt pesten bespreekbaar met Cartoon Network campagne

5sep 201712:19
  • Online
  • 7750 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Britt Scholte trapt 18 september, actrice en YouTuber, de antipestencampagne van Cartoon Network af. Met de boodschap ‘Wees een maatje, geen pestkop’ roept ze kinderen op om voor elkaar op te komen zodat niemand zich alleen hoeft te voelen. Met deze campagne sluit Cartoon Network aan bij de landelijke ‘Week tegen Pesten’, die wordt georganiseerd door Stichting School & Veiligheid. Dat pesten nog altijd een groot probleem is, blijkt uit de 50.000 keer dat de website Pestweb, onderdeel van Stichting School & Veiligheid, wordt bezocht.

Mayweather vs McGregor, KO voor pay-per-view in Nederland?

5sep 201711:26
  • Media
  • 7742 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TelevisieVerdienmodellen

weblog Eindelijk was het zover. Zaterdagnacht. The Fight of the Century. Ik had een dagpas aangeschaft en kon dus via FOXSports/Ziggo de wedstrijd in zijn geheel volgen. Top. Om 04:00 begon de uitzending. Lekker de wekker zetten om midden in de nacht een bokswedstrijd te kijken! Samen met mijn zoon. Dat was nog eens lang geleden zeg.

Susanne van Nierop hoofdredacteur Adfo Groep

5sep 201711:19
  • Media
  • 6558 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekPersonalia

nieuws Susanne van Nierop wordt per 18 september hoofdredacteur Adfo Groep. Vanuit die functie wordt ze verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie - in print, online en events – en stuurt ze de redacties van de genoemde titels aan.

[Interview] Marscha Krouwel over Influencer Solutions van Hearst

5sep 201710:55
  • Media
  • 10171 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • TijdschriftenUitgeefstrategieOnlineContent

nieuws De influencerbubbel lijkt uit elkaar te spatten. Al die duizenden volgers blijken geen volgers te zijn en het bereik is moeilijk te meten. De tijd van meer, meer, meer is over. Dat zag ook Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women’s Brands van Hearst Netherlands die met Influencer Solutions op kwaliteit gaat zitten in plaats van kwantiteit. We spreken haar over bereik en micro-influencers.

De Persgroep neemt Reclamefolder.nl over van RTL

4sep 201712:02
  • Media
  • 9191 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineDagbladuitgevers

nieuws Nederlands grootste aanbiedingenplatform Reclamefolder.nl is overgenomen door de Persgroep Nederland. De overname sluit aan op de digitale strategie van de Persgroep. Naast RTL doen ook de overige aandeelhouders van Reclamefolder.nl, H2 Equity Partners en oprichters Robin Streng en Jeffrey van Rossum, hun aandelen van de hand. Hiermee wordt de Persgroep Nederland volledig de nieuwe eigenaar van het platform.

[Interview] Herman Dummer over de Dutch Media Week

4sep 201711:02
  • Media
  • 6225 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • Evenement

nieuws Hilversum staat van 6 tot en met 13 september in het teken van Dutch Media Week, een evenement dat bestaat uit ontmoetingen, kennissessies, experimenten en innovaties. We spreken met initiatiefnemer en organisator Herman Dummer.

AutoWeek gaat alliantie aan met Findio en Circuit Zandvoort

4sep 201710:43
  • Sponsoring
  • 9008 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipSportTijdschriften

nieuws AutoWeek heeft samen met partner Findio voor auto een partnership met Circuit Zandvoort afgesproken om het vertrouwen in een zonnige toekomst te bezegelen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk