ANWB bedient adverteerder met twee edities Kampioen

ANWB bedient adverteerder met twee edities Kampioen
  • Media
  • 18 sep 2013 @ 11:31
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintBereikDoelgroepJournalistiek

Kampioen, het tijdschrift met de hoogste oplage in Nederland, komt met het december nummer uit in twee varianten: een uitgave voor jonge gezinnen en een uitgave voor de 50+ doelgroep.

Met de feestmaand in het vooruitzicht wil ANWB Media testen of het mogelijk is om invulling te geven aan de behoefte van adverteerders om nog gerichter onder de aandacht van de doelgroep te komen. Een evaluatie van de test en ervaringen van adverteerders moet uitwijzen of er vaker een Kampioen voor specifieke doelgroepen zal verschijnen.

Het december nummer van Kampioen, evenals de eerste twee edities van 2014, worden daarom uitgebracht in twee edities, zodat een bredere groep adverteerders optimaal kan profiteren van het bereik van Kampioen. De editie voor jonge gezinnen heeft een oplage van 1,9 miljoen en de Kampioen voor 50-plussers een oplage van 1,5 miljoen.

Met een gemiddeld bereik van 5,3 miljoen is Kampioen het grootste tijdschrift in Nederland. Het tijdschrift van ANWB Media bereikt een breed publiek en dat vraagt om een breed aanbod van interessante onderwerpen. Kampioen slaagt er al meer dan 125 jaar in haar lezers te inspireren en in beweging te brengen. De thema’s recreatie, vervoer, vakantie, verkeer en milieu staan hierin centraal en worden verpakt in een sterk visuele opmaak. Maandelijks maakt een grote groep mensen gebruik van de voordelen, tips en tests uit het tijdschrift.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken