Net5 start eigen wijnclub Proo5t

Net5 start eigen wijnclub Proo5t
  • Media
  • 19 sep 2013 @ 11:22
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieMarketingDoelgroep

Net5 lanceert deze week de nieuwe wijnclub Proo5t. Online wordt een speciale selectie goed geprijsde wijnen aangeboden, per fles te bestellen en uiteraard thuisbezorgd. "We zoeken ook op andere manieren contact met de kijker."

Tv-zender Net5, die volgend jaar haar 15-jarig jubileum viert, doet al langer meer dan alleen televisie maken voor een vrouwendoelgroep. Daarnaast organiseert de zender tevens activiteiten als The Color Run waarbij er een contactmoment is met haar doelgroep. Vanaf nu kan de Net5-kijker ook terecht voor een selectie van de lekkerste wijnen bij Proo5t.

Justine Huffmeijer, programmadirecteur Net5: “Wij zijn niet alleen een tv-zender, maar ook een merk op zich. Mooie televisie maken blijft onze core business, maar we zoeken ook op andere manieren contact met onze kijker. Het is toch heerlijk om met een goed glas wijn naar Grey’s Anatomy te kijken?”

Een scala aan bubbels, rode, witte en rosé wijnen is verkrijgbaar via de nieuwe wijnclub. De flessen zijn voorzien van een uitgebreide omschrijving waar de wijn vandaan komt, hoe deze smaakt en waar de wijn het beste bij gedronken kan worden. Inclusief een eigen 'keurmerk': de flessen zijn gelabeld met een "Net5-favourite" sticker. Proost! 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken