NRC.next ruikt vandaag naar Bleu de Chanel
- Media
- 12 sep 2013 @ 10:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 12 sep 2013 @ 10:35
- Redactie Media
Vandaag laat Chanel de lezers van NRC.next de geur van 'Bleu de Chanel' ervaren via een op de voorpagina geplakte geurstrip, een 'scentseal'. De toepassing van deze strips, die na opening de geur verspreiden, is al langer bekend bij magazines, maar nog niet eerder ingezet bij een Nederlandse krant.
De actie is onderdeel van een campagne om de populaire mannengeur Bleu de Chanel te herintroduceren. De herintroductie is maandag al op televisie en online begonnen; vandaag volgt print. Met de campagne ‘Be Unexpected’ richt Chanel zich vooral op de groep hoger opgeleide, jonge mannen en juist voor hen is NRC.next dagelijks een belangrijke nieuwsbron.
Aan deze technisch complexe actie is een onderzoek voorafgegaan dat bijna zeven maanden heeft geduurd. “De moeilijkheid was om een methode te vinden om de geurolie in te spuiten zonder risico op lekkage of doordrukken”, verklaart Martijn Standaart, commercieel directeur NRC Media. “Met deze actie onderstrepen we dat wij binnen NRC Media altijd proberen mee te denken met onze relaties. Wij zijn zeer content dat wij dit samen met het kwaliteitsmerk Chanel kunnen en mogen doen.”
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing